od Pslada » 25.08.2017 07:05
Bohužel musím přidat, jednu negativní zkušenost na konci července jsem odvezl vozidlo na lakování prahů do servisu Asas, protože jsem zde našel dva malé puchýřky, opraveno v rámci záruky zdarma, vozidlo v servisu bylo dlouhých 12 dní. Při předání vozidla mi byla ukázána práce v rámci reklamace, která byla provedena v pořádku, jelikož jsem pospíchal do práce, neměl jsem čas důkladně kontrolovat celé vozidlo, asi po 4 dnech, když jsem čekal v autě na manželku před obchodem, jsem zjistil poškození stříbrné lišty, která se nachází na středovém sloupku u pravého lýtka nohy řidiče, na první pohled to vypadalo jako odřené šoupáním od nohy, ihned jsem zkontroloval kobereček řidiče, ale zde se žádné stříbrné odlomky barvy od této lišty nenacházely, při bližším pohledu jsem zjistil, že ta stříbrná barva na plastové liště je poleptána nějakou látkou zřejmě čistěním po lakování vozidla. Já jsem si na 100% jistý, že lišta nebyla poškozená, před tím než jsem vozidlo zavezl na reklamaci prahů, protože vozidlo pravidelně čistím. Do servisu jsem nevolal, protože jsem byl objednaný na olejový servis cca za 10 dní, tak jsem si říkal, že to bude stačit když jim to tam řeknu až při předání vozidla na plánovaný servis.
Reklamace této poškozené lišty byla reklamačním technikem v servisu Asas zamítnuta, že se jedná o poškození čištěním chemickou látkou, a navíc po 17 dnech po předání vozidla. Z tohoto plyne jedna rada pro ostatní až si budete vozidlo přebírat opravdu si důkladně prohlédněte stav vozidla i interiéru, já to bohužel neudělal. A když jsem si jistý, že lišta byla poškozená buď v lakovně, nebo při závěrečném čištění v servisu Asas, mám smůlu a lištu si musím koupit novou.