Stránka 5 z 7

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 28.08.2014 08:16
od Pslada
Tak jsem absolvoval garanční prohlídku po 24 měsících najeto mám necelých 27.000 a opět jsem velice spokojen, vstřícnost a profesionalita zaměstnanců Asas je na výborné úrovni, na vozidlo jsem čekal pouze 2.5 hodiny a celková cena 3.900,- Kč.

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 22.04.2015 17:54
od Tomasafc
Tak já byl v ústí na druhý a nevím jakou máš výbavu(následný servisní výhody), ale já platil 6361 kč, málem mě omyli. Ale se svou výbavou si platím olej, tak nevím, tak jako tak mě to přijde jako fakt hodně. Zjistím informace v ASASu a snad bude v pohodě.

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 22.04.2015 22:08
od crui5er
@Tomasafc: tak to tě hodně natáhli. Nevím, co vše ti dělali za úkony, ale v ASASu by jsi zaplatil kolem 4000,-

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 21.05.2015 20:15
od Beda
Dneska naprosta spokojenost viz. prispevek viewtopic.php?f=167&t=5207&p=113020#p113020

Muzu jen doporucit :thu:

PS: uz znam i jejich heslo na WiFi 8-)

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 24.01.2016 12:37
od mbiron
22.1. provenena výměna poškozených plastů kolem motoru. Okamžité přebrání vozu a ani ne za hodinku vše hotové.
Jinak Gretulace prodejci za již třetí v řadě ocenění za nejlepšiho prodejce za rok 2015. :thu:

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 13.06.2017 20:45
od Beda
Automaticky poskytnuta sleva 10% na dily pro Kia klub, pri reseni / oprave bouchani na predni naprave :thu:

PS: ... ze by to bylo tou moji SPZetkou :D

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 14.06.2017 07:28
od Nemo55
F pátek jsem fiděl :shock: f ASASu KIA-CLUB01 :thu:

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 14.06.2017 07:31
od Mirse
Měl jsi být více zvědavý a mohli jste si dát spolu kafíčko :D

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 14.06.2017 17:53
od Beda
Tak to jsi mel stesti, jsem tam byl vyzvednout jen auto a pelasil jsem balit na sraz.

PS: je to RZ KIA CLUB1 :sneaky:

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 15.06.2017 07:57
od Nemo55
Mirse píše:Měl jsi být více zvědavý a mohli jste si dát spolu kafíčko :D

To nešlo, :no:
v autě seděla taková divná ženská :shock:
https://www.youtube.com/watch?v=8UxmNEXOSSg
:lol:

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 25.08.2017 07:05
od Pslada
Bohužel musím přidat, jednu negativní zkušenost na konci července jsem odvezl vozidlo na lakování prahů do servisu Asas, protože jsem zde našel dva malé puchýřky, opraveno v rámci záruky zdarma, vozidlo v servisu bylo dlouhých 12 dní. Při předání vozidla mi byla ukázána práce v rámci reklamace, která byla provedena v pořádku, jelikož jsem pospíchal do práce, neměl jsem čas důkladně kontrolovat celé vozidlo, asi po 4 dnech, když jsem čekal v autě na manželku před obchodem, jsem zjistil poškození stříbrné lišty, která se nachází na středovém sloupku u pravého lýtka nohy řidiče, na první pohled to vypadalo jako odřené šoupáním od nohy, ihned jsem zkontroloval kobereček řidiče, ale zde se žádné stříbrné odlomky barvy od této lišty nenacházely, při bližším pohledu jsem zjistil, že ta stříbrná barva na plastové liště je poleptána nějakou látkou zřejmě čistěním po lakování vozidla. Já jsem si na 100% jistý, že lišta nebyla poškozená, před tím než jsem vozidlo zavezl na reklamaci prahů, protože vozidlo pravidelně čistím. Do servisu jsem nevolal, protože jsem byl objednaný na olejový servis cca za 10 dní, tak jsem si říkal, že to bude stačit když jim to tam řeknu až při předání vozidla na plánovaný servis.

Reklamace této poškozené lišty byla reklamačním technikem v servisu Asas zamítnuta, že se jedná o poškození čištěním chemickou látkou, a navíc po 17 dnech po předání vozidla. Z tohoto plyne jedna rada pro ostatní až si budete vozidlo přebírat opravdu si důkladně prohlédněte stav vozidla i interiéru, já to bohužel neudělal. A když jsem si jistý, že lišta byla poškozená buď v lakovně, nebo při závěrečném čištění v servisu Asas, mám smůlu a lištu si musím koupit novou.

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 25.08.2017 22:34
od crui5er
Také po každé servisce v rychlosti obejdu auto, jestli náhodou nepřibyl nějaký ten šrám, ale během té chvilky se dá snadno spousta věcí přehlédnout. Navíc zpětná reklamace budu problém i pokud by jsi reklamoval třeba po 2 dnech. Nejvíce bude záležet na serioznosti jednání servisu. V tvém případě se tak bohužel nestalo. U Asasu mě například mrzí, že když si technik v pracovních montérkách přebírá vůz, nepoužívají ochranný návlek na sedačku, ideálně i na volant. Např. v KIA Kladno to tak fungovalo.

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 06.09.2017 15:14
od DanBlack
Tak (dneska) při přebírání po olejovém servisu igelit na sedačce byl...
(jen jestli ho tam nedali, bo sem se na to přímo zeptal :| )

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 07.09.2017 20:22
od crui5er
No tak na 99% to bylo tím cíleným dotazem :) Už jsme byl na 5 serviskách a dvou reklamacích a za celou dobu jsem ochranný návlek neměl ani jednou.

Re: ASAS s.r.o. (Most) - prodej, servis

PříspěvekNapsal: 08.09.2017 19:34
od mbiron