Děkuji za příspěvky všem, především však za odborné rady od Snikeho a Coudy3. Návody i schémata jsem snad pochopil - buď prohodím směr otáčení motorku čerpadla nebo zaměním hadičky od předního a zadního ostřikovače - a souhlasím s Coudym3, že tady asi došlo k chybě servisu.
Jenže jsem zjistil, že se k motorku ostřikovače těžko dostanu bez zvedáku nebo aspoň montážní jámy.
Ale zavolal jsem do servisu v Praze Čestlicích, kde mi naštěstí slíbili, že se u nich můžu v pátek po cestě na Velikonoce zastavit a oni na počkání napraví práci svých kolegů.
Když jsem zvedl víko motoru, k překvapení jsem zjistil, že plastový držáček podpěrné tyčky je z víka vytržený (zlomený plast) a tyčka je volně položená na motoru
. A to nemluvím o vnitřním plastu zadních dveří, kde chybí polovina šroubků s uchyty plastu
. Mechanik, co na tom dělal, fakt neměl dobrý den!
Člověk aby měl pomalu strach auto do servisu svěřit - jednu závadu opraví a tři další vyrobí.