Minulý měsíc garanční prohlídka po 72 měsících/90 000 km (najeto 73000) a bohužel nespokojenost
. Cena prohlídky vyšší o tisíc Kč než nabídnuta horní hranice při emailové komunikaci, přitom neprovedené žádné práce nad rámec domluvených a přijímací technik se ještě podivoval co mi to jeho kolega nabídl. Mimo to neprovedené některé z činností... např. ty které lze jednoduše zkontrolovat - Namazat panty, zámkové vložky, uvolnění kapoty a západku (ano můžu si udělat sám, ale já zaplatil za komplet garanční prohlídku). Světla seřízené tak, že jsem oslňoval úplně všechny řidiče a následovala další návštěva servisu a náprava (servis vzdálený 40km). Následně seřízeno a vše OK, ale přijímací tehnik mi tvrdil, že se světly nikdo nic nedělal, že se s němi při garančce nic nedělá... zvláštní, před garančkou vše OK a v popisu prováděných prací má KIA uvedeno zkontrolovat a seřídit světlomety
. A to můžu doufat, že další věci jsou OK. Za mě zklamání, jelikož jsem tento servis navštívil již potřetí a věřil jsem, že jsem vybral správně... a to, že auto nebylo umyté (prý nefungovala myčka) je to nejmenší.