Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Re: Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Příspěvekod nokia » 10.04.2014 20:33

Nebyl ted nekdo z vas v Balkaru? Vypada to, ze krachli! Jeste ze jsem stihnul garancku a vymenu stabilizatoru... :o
Uživatelský avatar
nokia Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  
Registrován: 19.01.2012
Bydliště: Český Krumlov  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Příspěvekod Sbormistr » 15.04.2014 19:36

Nekrachli, ale končí s :kia: a budou mít jen Subaru.
Takže v ČB je teď nově Auto Future, kde mají členové 10% slevu na materiál a náhradní díly a údajně dostalo licenci i CB Auto na Máji.
Niro 1.6 GDI HEV Exclusive + Premium Paket 2017 Obrázek
Sportage III 2.0 CRDI 4x4 Exclusive 2011-prodáno 2022 Obrázek
Cee'd SW 1.4 CVVT 2007- prodáno 2018

Když všechno zklame, přečti si návod
Uživatelský avatar
Sbormistr Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4872  Témata: 20
Registrován: 08.02.2011
Bydliště: Včelná  Czech Republic (cz)
8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1)
24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (14) TOP sponzor (2) Nejvzdálenější účastník srazu (1) Osobnost klubu (1)

Kia Niro (2018)
39897 km @ 4.91 l/100km

Re: Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Příspěvekod Pavka » 28.04.2014 21:37

V pátek 25.04.2014 byl oficiálně otevřen nový autorizovaný dealer vozů :kia: i se servisem na sídlišti Máj v CB Auto :thu: .
Měl jsem tam auto na garanční prohlídce a vše OK :yes: ! Jsou tam lidé co dříve dělaly v Balkaru s.r.o.
Balkar s.r.o. přestal být autorizovaný dealer vozů :kia:
Kia Magentis II 2.0 CRDi (2010)
Uživatelský avatar
Pavka Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 255  Témata: 1
Registrován: 28.12.2010
Bydliště: České Budějovice  Czech Republic (cz)
14. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (2)

Kia Magentis/Optima II (2010)
115000 km @ 5.5 l/100km

Balkar s.r.o. v Č. Budějovicích

Příspěvekod Naivka » 28.12.2016 11:25

Vážení kamarádi motoristé ,

Firma Balkar s.r.o. se nalézá v Českých Budějovicích na Novohradské ulici . Tuto obecnou informaci uvádím úmyslně , aby nedošlo k jakékoli záměně či mýlce ve spojení s příběhem ( příběhy ) , které se mi staly . Pro úplnost identifikace , majitelem je pan Balák , kterého jsem měl možnost také poznat. Firma se zabývá prodejem a "servisem" automobilů KIA a Subaru .
Před cca 8 lety jsem ve firmě Balkar koupil nové auto zn. KIA Sportage . Jako nové auto , aby neztratilo 5-ti letou záruku bylo nutné servisovat ve značkovém servisu . V té době v Č.Budějovicích monopol na zn. KIA třímala ve svých spárech "specialisty" oplývající firma Balkar.
Začal jsem tedy svého miláčka servisovat a ošetřovat ve zmíněné firmě . Hned od začátku jsem byl konfrontován s "kvalitou a vysokou erudovaností " zmíněných borců . Poprvé tehdy , když mi skřípalo řízení vozu při pohybu volantem a já byl danou skutečnost oznámit . Dostala se mi šalamounská odpověď , to se stává s tím se nedá nic dělat . Po měsíci ježdění a zjišťování režimu , kdy řízení skřípalo jsem se odebral do Balkaru a vědom si schopnosti tento nedostatek předvést jsem byl odhodlán se nenechat vyhodit , přeci jenom to auto bylo nové a v záruce . Měl jsem štěstí ! Za pultem příjmu seděl rozumnej kluk a když jsem mu zopakoval a ukázal problém nelenil , vzal si klíčky od vozu a řekl , že mám přijít za dva dny . Auto bylo "opravené" ! Na můj dotaz co s tím bylo odpověděli , že neví , ale vyměnili převodku řízení . Spokojeně jsem odjížděl domu , když na první křižovatce se ozval mě velmi známý zvuk . Převodka to asi nebyla , blesklo mi hlavou . Ještě ten den jsem vlezl pod auto a dělal jsem psí kusy , abych zjistil co to je , když "experti" na to nepřišli . Převodka to skutečně nebyla , byly to nové pneumatiky , které za konkrétní teploty na některých površích vyluzovaly zvuk zadírajícího se kluzného ložiska .
Věřte , že mi bylo stydno poprvé proto , že jsem na to nepřišel a podruhé proto , že závadu nebo problém nepoznali lidé , kteří se tím živí a , kteří si za mizerně odvedenou práci nechávají platit . Nicméně jsem byl spokojený , auto pro tuto chvíli už netrpělo žádnou závadou a já neplatil nic , protože to bylo v době záruky .
Skutečný problém se objevil cca v 90 tis. Km tedy v 5-ti leté záruční lhůtě. Problém se projevoval ze začátku velmi nenápadně a při jízdě na našich silnicích bylo téměř nemožné ho identifikovat . Tedy pokud nejste skutečně problémů na autech znalý . Auto při zrychlování nad 100 km začalo nenápadně chvět , co horšího nebyla v tom pravidelnost. Nejprve mne napadla nevyváženost kol , potom tlumiče , ale 100 tis. Km a pět let se blížilo tak , jsem zajel k Balákům ,vždyť je to v záruce .
"Odborníkovi" od pana Baláka jsem popsal svůj problém a okamžitě jsem byl přesvědčen , že jsem na tom nejsprávnějším místě na světě , když s ledovým klidem ve tváři mi oznámil , že se jedná o poškozenou spojku . S úsměvem mě utvrdil , že nemusím mít obavy , že je to u tohoto vozu běžná závada a že mi spojku i setrvačník bezplatně vymění , pokud je auto v záruce .
Námitky typu , ale pánové já s tím netahám nic těžkého nebo ta spojka neprokluzuje byly liché . Je to spojka ! Za tři dny bylo auto " opravené " a já radostně s celou rodinou a naloženým autem vyrazil na lyže . Rakousko je pro nás motoristy přece jenom na rychlost přívětivější země , takže jsem hned od Lince auto začal prověřovat . Už v Salzburku jsem měl železnou jistotu - ta závada na voze je tam pořád ! Takže spojka to nebyla .
Moje obavy se potvrdily , když na Brenneru jsem potřeboval v kopci předjet náklaďák a při podřazení a sešlápnutí plynu se auto začalo vzpírat a motor začal tlouct div neotevřel haupnu . Po návratu z dovolené jsem okamžitě navštívil pseudoservis Balkar / Balák . Popsal jsem technikovi problém a doufaje , že se "znalec" na příjmu zamyslí , svolá koncilium ostatních " specialistů " a auto dají do pořádku bylo tak naivní jako je naivní myslet si , že jsem pro Balákovi "pány automechaniky " seriozní zákazník .
"Máte vyměněnou spojku tak si nestěžujte ! To není možné , nic takového se s autem neděje!" To byl verdikt zmíněného borce . "Pokud nám to nepředvedete , tak nemáme co dělat." Odjel jsem jak spráskaný pes. Auto v dezolátním stavu a představa , že by Balákovi hoši začali uvažovat , co by s tím autem mohlo být , nebo proč vyměnili zbytečně spojku ? Až nyní jsem začal pochybovat o znalostech , kterými se firma Balkar tak ráda chlubí .
Uplynulo dalšího půl roku a já jsem uměl úplně přesně nastavit auto do režimu , ve kterém vykazovalo popisovaný problém . Neváhal jsem a jel za svými "automechanickými bohy " na bájný BalkarOlymp . "Bohové" byli v dobrém rozmaru a s ochotou přisedli do mého ocelového oře a nechali se provést . Nebylo pochyb , že si problém nevymýšlím a spojkou to nekončí .
Po návratu z projížďky jeden s těch osvícenějších " bůh-analytik " konstatoval , že je to jasné .
"To je kardan!"
Nebyl jsem o správnosti jeho závěrů až tak přesvědčen . Byla celá řada indícií , která nenasvědčovala tomu , že kardan je ten zákeřný prvek , který vyvolává popsané problémy . A tak jsem obavy o nesprávnosti úvahy
"bohovi-analytikovi " sdělil .
Z BalkarOlympu jsem odcházel s tím , že jsem pro zdraví svého vozu udělal maximum . Navíc jsem a všimněte si mé nekonečné naivity v serióznost jednání firmy Balkar , věřil , že celá záležitost bude řešena jako reklamace záruční opravy .
Ano , bezesporu má pravdu ten jenž si myslí , že jsem naivní .
Dva dny po předání auta do opravy telefon : "Tak pane Dvořák, ten kardan to není!" "Jak jste na to přišli?"
"No sundali jsme si ho a vyjeli do Strážkovickýho kopce a klepe to pořád!" "Ale to jsem Vám říkal hned na začátku , že to není kardan " , odpověděl jsem . "A víte co tomu je?" " Jo už jsme to našli!" " A co tomu
tedy je?" " Máte ohnutou poloosu!" " Poloosu?" Muselo být docela dlouho ticho , maximálně slyšel polykání na prázdno . Jak na takovou kravinu přišel ? Ty "bohové" z "BalkarOlympu " museli hulit přinejmenším hašiš . Jinak to není možné . Když jsem překonal telefonem přenesené následky spalování toxických rostlin odpověděl jsem : "Počkejte s tím , přijedu se na to podívat." " Ale rychle , máme to na zdviži!" "Jo jo , už jedu." Sedl jsem na kolo a asi za 10 minut jsem se nacházel v samotném středu chrámu "BalkarOlympu" , pod zdviží .
"Jak jste na to přišli ? Pokud by byla ohnutá poloosa , musel by být ohnutý i závěs kola ! Ten je OK ! Geometrie je taky OK ! Tak jak jste na to přišli?" Už jsem nebyl jenom nervózní , ale opravdu nasraný ! Dělají si ze mě srandu? "Podívejte se!" Přistoupil ke mně "bůh-šmudla" a ukázal na poloosu." A co mám vidět?" Zeptal jsem se. "No jak to háže přeci!" Odpověděl "bůh-šmudla" utřel spodní část poloosy hadrem a otočil kolem .
"Aha , ale já nic nevidím," namítl jsem .To ho očividně rozčílilo . "Vy to nevidíte , jak to háže?!" "Ne , nezlobte se , nevidím!" Po chvíli dohadovaní a přesvědčování ze strany "boha-šmudly" , kdy se mi pokusil namluvit , že optický jev , tedy střídání méně zaprášené a zaprášené části poloosy je nezvratným geometrickým úkazem a důsledkem ohnutí poloosy jsem přistoupil ke konfrontaci .
"Kde máte hodinky , tedy dvoje nebo troje hodinky?" , myšleno číselníkové úchylkoměry , "Co ? To my nemáme!" " Tak jak to chcete měřit , jak můžete tvrdit , že ta poloosa háže ? Kolik má dovolenou házivost?" "Žádnou , prostě to háže " odpověděl "bůh-šmudla" .
"Aha , tak víte co , nasaďte na to auto kola , spusťte ho na zem a už si ho nevšímejte!" Odpověděl jsem , vědom si skutečnosti , že jsem prohrál další kolo soutěže o zdraví svého vozu a to ještě s bandou pseudomechaniků .
Sedl jsem do auta , zapřísahaje se , že již více nebude tomu , abych svěřil svého čtyřkolového kámoše do spárů "poloblbců ", tedy promiňte "Balkarbohů" .
Odpoledne , cestou z práce , jsem pln emocí a pochyb , že najdu odborníka znalého problematiky kinematiky pohonného ústrojí auta , zajel do autoservisu mého známého pana Prázdného , popsal jsem příznaky panu Novotnému. Ten na mne chvíli koukal a potom řekl : "bude tě to stát
5 500,-Kč .S největší pravděpodobností jsou to homokinetické klouby , tyhle auta na to trpí . Pokud ne , oprava bude zadarmo a dám ti ještě flašku dobré whisky."
Věřte nebo ne , byly to homokinetické klouby . Stálo mě to 5,5 tis. Kč a autíčko si od té doby chrochtá
blahem . S vírou v prozřetelnost děkuji okamžiku , kdy jsem zajel k Rudovi Prázdných a svěřil jsem kámoše do péče skutečných automechaniků .
Asi si myslíte , že jsem se už vyžvanil dost a že právě čtete konec . Ano, to by bylo možné , nebýt mé zmíněné naivity a příběhu , který se mi stal nedávno před vánocemi a to zase ve zmíněném Balkaru .
Po incidentu s poloosami uplynuly cca 3 roky . Má obezřetnost otupěla a tak když mi tachometr ukazoval 180 tis. a přišla mi SMS-ka , že mi v Balkaru vymění pneumatiky za 300,-Kč , sepsal jsem si seznam prací , které je nutno na autě udělat , aby bylo připraveno na další provoz a sezónu .
Opět jsem polochtal své oře na plynu a zajel na bájný "BalkarOlymp" domluvit si termín servisu.
Hned na příjmu bylo jasné , že některé personální změny se nevyhýbají ani bájnému božstvu . Paradoxně zmizeli ti ,které jsem dříve odhadoval na ty chytřejší . V seznamu prací byly tyto položky : Výměna rozvodového řemenu , výměna oleje a filtrů , výměna brzdových destiček a po dohodě s přijímacím technikem i kotoučů , co mě docela , ale štvalo bylo náhodně fungující pravé přední světlo a couvačka . Na světlo mne upozornili policajti a štvalo mě to proto , že začátkem roku tuto závadu Balkar opravoval a neopravil . Extra jsem na tuto závadu upozornil znovu . Při předávání auta do opravy jsem přijímacímu technikovi také předával zimní kola se sadou zimních matic .
Oprava , chcete-li servis probíhal tentokrát na dvě etapy . To z toho důvodu , že auto jsem do Balkaru svěřil před 17. listopadem a vcelku pochopitelně nebyly některé náhradní díly skladem .
Stalo se tedy to , že " Balkarbozi" nejdříve vyměnili sadu zimních pneumatik za letní a auto mi vrátili . Měl jsem tedy 3 dny auto k dipozici a následně jsem je vrátil k dodělání . Když mi auto vrátili na víkend, měl jsem nepříjemný pocit , že auto plave . Znáte to , vjedete do zatáčky a auto se nechová jak by mělo . Asi zimní gumy ? Ale proč při rozjíždění na 130 začnou chvět jenom zadní kola a potom to ustane mi jasné nebylo .
Vrátil jsem auto do Balkaru a tomu samému technikovi jsem skutečnost , že nejsou kola úplně OK znovu opakoval . "My se na to podíváme" , odpověděl .
Asi za dva dny telefon , auto je připravené . Při přebírání vozu bylo mou hlavní starostí , aby auto svítilo . Otázka :"opravili jste ta světla ?" , se zdála "bohovi-přijímači" doslova provokativní . " No samozřejmě , když to tam bylo napsaný!" Slušně jsem se tedy zeptal, co tomu bylo . "To já nevím , nejsem elektrikář !" A bylo vidět , že mu moje otázky jsou nepříjemné . "Ptám se proto , že jste tu opravu letos už dělali a ta patice znovu vyhořela , tak bych rád věděl, co tomu bylo," odpověděl jsem . Přijímač se nerad zvedl ze svého trůnu, vlétl na dílnu a po několika větách s někým za dveřmi se objevili dva , tedy "bůh-přijímač" a "elektro-bůh" . "Elektro-bůh" nevěda , že si ještě pamatuji ohmův zákon ze školy na mne vyrazil s teorií vysokého napětí v obvodu a tudíž vyšší spotřeby žárovek a patic . Tato odpověď mne samozřejmě neuspokojila a to už z toho důvodu , že bylo zřejmé , že má "elektro-bůh" připravené další odpovědi dělající ze zákazníků blbce a já byl i na tyto zvědavý. "Dobře , pokud je tam vyšší napětí, proč nehoří i další součástky a proč tam to vyšší napětí
je?" ptal jsem se. "Protože nemáte na baterii přídavnej kondenzátor ." "Tak proč jste ho tam nedali?" začal jsem demagogii jako "elektro-bůh" . "No protože to není vysoké napětí , ale velký proud," vypadlo z "elektrospecialisty" . "No dobře a nemohl byste mi napsat pro policajty omluvenku , že mám ve voze velký proud a velký napětí a tudíž mi budou hořet pravý žárovky?" V této chvíli se namíchnul "bůh-přijímač" : "Víte co, my Vám tu žárovku tedy vyměníme a zdarma!" , zavezli auto do chrámu páně a asi skutečně vyměnili žárovku . "Pánové , ale tím jste tu závadu neodstranili , že ne?" Odpověď byla jasná : " Co ještě chcete, tu žárovku máte zdarma!" Přestal jsem je zlobit , bohužel zapomněl jsem se zeptat, jak je to s tou couvačkou .
Výsledkem této "údržby" vozu je , že při výměně destiček a kotoučů povolili ruční brzdu a tato brzdí až na
12. zoubku , podotýkám , že se jedná o hrubou závadu a na technické bych neprošel . Couvačka svítí jenom kdy chce , ani se na to nepodívali . Co se týče rozvodů ,nechci jim křivdit , nemám způsob jak jejich práci zkontrolovat , ale motor od výměny rozvodů píská a má dlouhý doběh . A vezmu-li v úvahu šlendrián s kterým přistupují "Balkarbozi" ke své práci, čeká mně setkání ventilů s pístem .
To nejlepší nakonec . Tento článek píši proto , aby si všichni majitelé aut , především Subaru a KIA , chtějící si nechat opravit auto v Balkar-servisu našli někoho , kdo z nich nebude dělat blbce a nebude jim a já jsem již přesvědčen , auto poškozovat , ale opraví jej .
Tím posledním hřebíčkem a roznětkou k napsání tohoto , bohužel na pravdě se zakládajícího blábolu je to , že po převzetí vozu jsem jezdil stále s pocitem plovoucího auta . Mou paranoiu jsem chtěl vyléčit přesvědčením se o dobře osazených kolech . Přijel jsem domu a chtěl jsem si jedno kolo pro kontrolu sundat . A co myslíte ? Ani omylem . Ti nedoučení zedníci z Balkaru namontovali sice zimní gumy , ale letní matice . Mnohý laik si řekne , aby ses neposral ! Posral , protože zimní matice mají jinou velikost a jiný dosedací úhel . Takže když "Balkar-bozi " namontovali matice a já jsem reklamoval chování auta , tak jednoduše šli a matice jenom dotáhli a znova dotáhli . I průměrně inteligentnímu delfínovi dojde, že se něco musí poškodit . Předpokládal jsem , že jsou přinejmenším vytlačeny dosedací plochy na discích a protože Balákovi "vohnouti" opakovaně dotahovali šrouby, typnul bych, že natáhli i ty pevnostní šrouby. Šel jsem do servisu a oznámil , že mi poškodili auto. "Ne, to není možné!" Chtěl jsem mluvit s vedoucím servisu , v podstatě jsem byl jenom zvědav, kdo "řídí a kontroluje " to stádo nedouků . Když pod výhrůžkou zavolání policie jsem donutil tentokráte ne toho samého přijímacího technika sepsat reklamační protokol, ozval se mi druhý den pan Balák . Že prý musí posoudit míru poškození sám . Domluvili jsme se na pondělí na osmou a já tam byl , zvědav, s kým se potkám a co navrhne za kompenzaci nebo jakým způsobem se omluví .
No přátelé, ani jednoho jsem se nedočkal . Po asi 20 minutovém projevu, jak on je perfektní a skvělý a kolik
evropských autoservisů prošel , mi proti mým výtkám sdělil , že on je ten jediný a kompetentní arbitr v posouzení poškození mého auta a to i přes to , že je vedoucím a majitelem autoservisu, kde neumí vyměnit ani kola .
Vcelku v té chvíli bylo jasné, jaký pan Balák udělá verdikt a co bude jeho výsledkem .
No osobně ani nevěřím , že pan Balák někde v civilizované Evropě pracoval . A pokud ano, tak si toho pozitivního moc neodnesl . Protože pokud by si odnesl alespoň elementární slušnost , tak by se choval alespoň tak, jako v sousedním Rakousku , kde kdyby majitel jenom pojal podezření na mizerně odvedenou práci svých zaměstnanců, zavolal by a s uctivostí až servilitou by okamžitě nabídl náhradní vozidlo a v tichosti se souhlasem majitele poškozeného vozu by nahradil i to co nepokazil , v mém případě pevnostní šrouby a disky .
Ale pokud se takového chování chcete dožít , přátelé ,

nedávejte opravovat a nekupujte svá auta u Baláků a jim podobným !

Vojtěch Dvořák v Českých Budějovicích 27.12.2016
Naivka Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 28.12.2016
Bydliště: České Budějovice  Czech Republic (cz)

Re: Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Příspěvekod mv12 » 28.12.2016 13:10

Smutné na tom také je, že i podle webu Balkaru už nejsou (jak tu ostatně psali kolegové už v r. 2014) autorizovaným servisem :kia: Takže tak nějak nechápu, proč jsi tam znovu jel? Zvlášť po předchozích zkušenostech... :no:
Jinak pokud ti poškození neuznali (vyžadovat písemné zamítnutí reklamace), najdi soudního znalce, nech tam auto prohlédnout a můžeš to z nich v nejhorším vyrazit soudně. Pokud na to kašleš, tak bych minimálně nechal někde zkontrolovat, jak udělali ty rozvody, protože tady končí sranda :!:

Jinak je docela zajímavé, jak Balkar stále prodává auta KIA. Jediný rozlišovací znak, že nejsou autorizovaným prodejcem a servisem je, že se uvádí jako "nezávislý dealer a servis KIA" a nepoužívají oficiální znak :kia: Jinak ten jejich autosalon nevypadá alespoň z fotky, co mají na webu, moc odlišně od oficiálních. Nevím, jestli běžný zákazník, který tam zavítá, dokáže rozlišit a ví, že nekupuje od oficiálního prodejce :kia: :CZ: :o
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3112  Témata: 21
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
104000 km @ 6.73 l/100km

Re: Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Příspěvekod nokia » 28.12.2016 14:31

Jó pánové také jsem si zažil své s tímto "servisem"! Smutné je, že švagrová má Subaru a její poslední zkušenost s tímto podnikem je opravdu POSLEDNÍ! Bohužel stejná banda jí vylepšila "opravou" auto tak, že už jí tam nikdo nedostane. Dříve za pultem seděl pán, který věděl jak se má k lidem chovat a co na autě udělat, ale to už je minulost, prý tam není :( Při poslední návštěvě mi přišlo, že ty dva chlapce vyloženě obtěžujeme.
Uživatelský avatar
nokia Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 15  
Registrován: 19.01.2012
Bydliště: Český Krumlov  Czech Republic (cz)

Re: Balkar s.r.o. (České Budějovice) - prodej, servis

Příspěvekod Beda » 28.12.2016 20:43

@Naivka
Dekujeme za recenzi servisu, urcite bude prinosem pro ostatni potencionalni zakazniky :yes:
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8250  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)
8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Předchozí

Zpět na CZ

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé