Interiér
Napsal: 21.02.2010 01:26
Co říci o interiéru? Je poplatný době vzniku tohoto vozidla. Ve srovnání s dnešními vozy vysloveně spartánský. To ale nemění nic na faktu, že si na to člověk prostě zvykne, ať před tím jezdil čímkoliv. Já osobně jsem přesedalal z Daewoo Nexia a byl to skok daleký. Ovládání všeho, kromě světel a blinkrů obráceně. Stěrače se zapínají dolů, zadní stěrač+odstřikovač tlačítkem na palubce. Protože se jedná o 3-dveřový model, jsou namontovány přední sklápěcí sedačky. Při vrácení sedačky ze skolepené polohy jsou zaaretovány v takovém úhlu, že se na nich nedá sedět. Proto je pokaždé nutná úprava opěradla. O plastech ani mluvit nebudu, jen možná to že se snižující teplotou okolí roste drnčení ze všech možných koutů auta. Na druhou stranu o co víc je tento vůz krátký o to víc je vysoký. Je z něj krásný rozhled na všechny strany.A hlavně na hory je neocenitelné. Vyhrabe se tam kam obyčejní smrtelníci jezdí jen se řetězama nebo vůbec. Tento přírodní úkaz jsem nepochopil. Felicie se hrabe do kopce a nevyjede. Nastoupí Kia a ta vyjede jako by se nechumelilo
Jízdní vlastnosti jsou dobré, viz předešlý ostavec, zvláště start na zelenou nedokážou rozdejchat závodníci stříbrných aut česko-německé provenience na platformě Audi A3, ty dráždím obzváště rád
Auto je to malé, ale dost živé,hodně živé. Možná trochu mate tělem, hodně lidí se mu směje, ale já na něj nedám dopustit.
Jízdní vlastnosti jsou dobré, viz předešlý ostavec, zvláště start na zelenou nedokážou rozdejchat závodníci stříbrných aut česko-německé provenience na platformě Audi A3, ty dráždím obzváště rád
Auto je to malé, ale dost živé,hodně živé. Možná trochu mate tělem, hodně lidí se mu směje, ale já na něj nedám dopustit.