V rámci zkvalitnění vzhledu vozidla, jsem vyměnil pravé dveře, nakonec viz víše. Nejzajímavější bylo přestrojování. Získal jsem polovar ve stříbrné barvě, trochu rezatý, ale dalo se to opravit. Dal jsem ta stahování oken,okno, zámek...prostě vše co tam má být
Nevím jestli korejci umí tak dobře svrtávat nebo jestli mají prostě kliku, ale ty dveře se při montáži na auto nedají nijak štelovat. Takže jsem je tam namontoval a zabouchl a ony kupodivu seděly
Dále jsem pokračoval ve výměně světel z totálně vysvícených na sice starší, ale celkem jako nové. Po demontáži původních, kdy jsem přetrhnul jen jeden šroub vlivem koroze, jsem zjistil, že auto bylo kdysi nabourané na pravou stranu a mělo tudíž zohýbané brejle (viz fotoalbum). Nové světlo tam nešlo našroubovat, protože proti původnímu mělo všechny úchyty a spodní nebylo možno chytit právě kvůli těm zohýbaným brejlím. Nakonec mi nezbylo nic jiného než je nějak srovnat. Stálo mě to dvě zlomená kladiva, ale nakonec jsem je srovnal pohrabáčem od kotle zn. Dakon
Jak je z fotek možno vidět pod pravým světlem vlivem dávného nárazu zrezla a následně odpadla lišta, která vyplňuje prostor mezi nárazníkem a světlem. Tu se mi podařilo získat novou ze značkového servisu na Mělníku celkem levně, za cca 200 Kč. Její montáž popisovat nebudu, protože by to vydalo za ještě delší článek než je tento. Jen možná tolik...na autě se dá odmontovat skoro vše celkem lehce, jen né tato lišta. Je to na rozebrání celého předku, což se mi samozřejmě nechtělo nebo spíš by to ani nešlo bez toho abych něco nezničil, tak jsem to udělal po svém a drží
Auto se už zase podobá "autu". Zbývá doladit nějaké detajly a hurá na technickou. Jsem na to moc zvědavý