Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 30.07.2008 13:32
od Návštěvník
magentis píše:tak se nám to koukám rozrůstá :) mám přesně tu samou, akorát ve dvoulitru benzínu. tahle má podle vyobrazení 16" disky, ty dávali k výbavě ex (teď se už asi jmenuje jinak), pak bylo ještě lepší ex+ s auto.klimou, el. sedačkou a tak. ale pokud tohle všechno "tvůj" magnet má, tak nevím.
chrochtáka bych bral taky, sice na popojíždění po praze je benzín lepší (i když dvoulitr..), ale chybí mi ten krouťák. už jsem se s tím nicméně naučil žít :) tak ať slouží a někdy můžeme dát srazík, jsem taky z p4 (kunratice).
ještě k barvě - sice je pěkná, ale je na ní všechno vidět :) navíc jsem byl párkrát v myčce a lak je tím poznamenanej, takže už budu jezdit asi jen na ruční, byť už nic nezachráním..
a k ceně - ta je bezkonkurenční - původně jsem chtěl pro_ceeda v tx výbavě a dvoulitr chrochták (kvůli šestce a možnosti tempomatu), ale nakonec jsme odjeli v něčem úplně jiném, sice jsem si chvíli počkal, než dorazí z koree, ale stálo to za to a základní cena byla jen 390k a to jsem to bral hotově, se všemi úpravami a rádiem jsem platil cca 420k a to ještě nejsme nejlevnější, ve francii jsem našel skladovky s v6 2.7 motorem a s plnou výbavou za podobnou, možná i lehce nnižší cenu.

Jsou to 16" disky a gumy KUMHO, ale jinak je to ta výbava ekvivalentní s EX - manual klima a tak.
Kamarádka je naštěstí z Říčan, takže než dojede do práce v Praze po magistrále, má to zahřáté slušně a spotřebu drží kolem 7 litrů.
Já naftu nikdy nechtěl, ale je pravda, že to kopnutí do sedačky zapnutým turbem kolem 2000 otáček je hodně zajímavý požitek... :grin:

PříspěvekNapsal: 30.07.2008 13:44
od AllInOne
Darth Maul píše:
magentis píše:tak se nám to koukám rozrůstá :) mám přesně tu samou, akorát ve dvoulitru benzínu. tahle má podle vyobrazení 16" disky, ty dávali k výbavě ex (teď se už asi jmenuje jinak), pak bylo ještě lepší ex+ s auto.klimou, el. sedačkou a tak. ale pokud tohle všechno "tvůj" magnet má, tak nevím.
chrochtáka bych bral taky, sice na popojíždění po praze je benzín lepší (i když dvoulitr..), ale chybí mi ten krouťák. už jsem se s tím nicméně naučil žít :) tak ať slouží a někdy můžeme dát srazík, jsem taky z p4 (kunratice).
ještě k barvě - sice je pěkná, ale je na ní všechno vidět :) navíc jsem byl párkrát v myčce a lak je tím poznamenanej, takže už budu jezdit asi jen na ruční, byť už nic nezachráním..
a k ceně - ta je bezkonkurenční - původně jsem chtěl pro_ceeda v tx výbavě a dvoulitr chrochták (kvůli šestce a možnosti tempomatu), ale nakonec jsme odjeli v něčem úplně jiném, sice jsem si chvíli počkal, než dorazí z koree, ale stálo to za to a základní cena byla jen 390k a to jsem to bral hotově, se všemi úpravami a rádiem jsem platil cca 420k a to ještě nejsme nejlevnější, ve francii jsem našel skladovky s v6 2.7 motorem a s plnou výbavou za podobnou, možná i lehce nnižší cenu.

Jsou to 16" disky a gumy KUMHO, ale jinak je to ta výbava ekvivalentní s EX - manual klima a tak.
Kamarádka je naštěstí z Říčan, takže než dojede do práce v Praze po magistrále, má to zahřáté slušně a spotřebu drží kolem 7 litrů.
Já naftu nikdy nechtěl, ale je pravda, že to kopnutí do sedačky zapnutým turbem kolem 2000 otáček je hodně zajímavý požitek... :grin:



hoidně zajímavej požitek to je,ale když ti ten požitek skončí v 3500 otáčkách, tak to je spíš tragický :shifty:) (myslím teď diesel všeobecně)

PříspěvekNapsal: 30.07.2008 13:53
od Návštěvník
No ono je to relativní - 3500 otáček na šestku už dává dostatečně velkou rychlost, abych se začal bát o potahy... :)

Jinak ta černá je samozřejmě hned zaprasená, takže to do myčky chodí každou chvíli.
Trochu to na tom laku vidět je, ale nic tragického...

PříspěvekNapsal: 30.07.2008 19:12
od Návštěvník
Darth Maul píše:
Jsou to 16" disky a gumy KUMHO, ale jinak je to ta výbava ekvivalentní s EX - manual klima a tak.
Kamarádka je naštěstí z Říčan, takže než dojede do práce v Praze po magistrále, má to zahřáté slušně a spotřebu drží kolem 7 litrů.
Já naftu nikdy nechtěl, ale je pravda, že to kopnutí do sedačky zapnutým turbem kolem 2000 otáček je hodně zajímavý požitek... :grin:


tak to má "základní" výbavu, dá-li se to tak nazvat, ale i tak je to dobrý. ta spotřeba si určitě ještě sedne.

PříspěvekNapsal: 30.07.2008 23:10
od Návštěvník
magentis píše:
Darth Maul píše:
Jsou to 16" disky a gumy KUMHO, ale jinak je to ta výbava ekvivalentní s EX - manual klima a tak.
Kamarádka je naštěstí z Říčan, takže než dojede do práce v Praze po magistrále, má to zahřáté slušně a spotřebu drží kolem 7 litrů.
Já naftu nikdy nechtěl, ale je pravda, že to kopnutí do sedačky zapnutým turbem kolem 2000 otáček je hodně zajímavý požitek... :grin:


tak to má "základní" výbavu, dá-li se to tak nazvat, ale i tak je to dobrý. ta spotřeba si určitě ještě sedne.

Snad jo, teď jela dálku za 6,4 a to už je fajn...
Btw, kde jsi ho v lednu koupil za 420 a jaxi tlačil cenu dolu?

PříspěvekNapsal: 31.07.2008 12:35
od Návštěvník
Darth Maul píše:
magentis píše:
Darth Maul píše:
Jsou to 16" disky a gumy KUMHO, ale jinak je to ta výbava ekvivalentní s EX - manual klima a tak.
Kamarádka je naštěstí z Říčan, takže než dojede do práce v Praze po magistrále, má to zahřáté slušně a spotřebu drží kolem 7 litrů.
Já naftu nikdy nechtěl, ale je pravda, že to kopnutí do sedačky zapnutým turbem kolem 2000 otáček je hodně zajímavý požitek... :grin:


tak to má "základní" výbavu, dá-li se to tak nazvat, ale i tak je to dobrý. ta spotřeba si určitě ještě sedne.

Snad jo, teď jela dálku za 6,4 a to už je fajn...
Btw, kde jsi ho v lednu koupil za 420 a jaxi tlačil cenu dolu?


kupoval jsem ho v dolnisu a cenu jsem nijak netlačil. byl jsem si projet pro_ceed v tx a ve dvoulitru a nějak přišla řeč na dva magentisy, který k nim míří a že budou mít cenovku pod 400. druhej den jsem šel složit zálohu a už jen čekal, až dorazí. prej jich bylo jen 8 pro česko za tuhle cenu a byly hned pryč. na faktuře byla uvedená sleva tuším 35 %.

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 26.04.2013 19:23
od Birkof881
Ať nezakládám další téma...
Ahoj, hlásím se též do klubu se svým Magentisem :)

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 26.04.2013 20:15
od Beda
Vitej. Doufam, ze ho pridas do nasi virtualni garaze, jak na to viz. viewtopic.php?f=178&t=120

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 11.10.2019 20:03
od melonsvk
Tak uz je to oficialne, ododnes som hrdym majitelom Optimy 1.7 CRDi :drink: Rocnik 2016, toho casu najvyssia dostupna vybava.
Po prvych 250km mozem len konstatovat, ze je to uplne iny level cestovania, na aky som bol zvyknuty. Ceed bude coskoro na predaj, tak keby mal niekto zaujem, staci napisat.

Obrázek

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 11.10.2019 20:22
od Beda
Gratulace, at slouží ;)

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 14.10.2019 07:01
od Mirse
Vypadá fakt pěkně :thu:

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 14.10.2019 22:52
od ttam78
Od augusta mam presne to iste. Trochu mi chyba vykon ale zvykam si po cca 4000km. Inak spokojnost.

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 15.10.2019 06:50
od Mirse
Co máš za motor že ti chybí výkon ?

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 15.10.2019 07:42
od melonsvk
To co ma 99% Optim, 1.7CRDi... S vykonom je to trochu horsie, ale vsetko ostatne je vyborne. Subjektivne oproti 1.6 CRDi v Ceede je to pomalsie, ale zas je to tazke porovnavat lebo Optima vyborne maskuje rychlost. Ides 150 a je to ako 120 v Ceede.

Na druhej strane, Praha - Brno som zajazdil za 5.9l/100km, co je na 1.7 tonove auto vyborne. A v zapchatom meste je to 10+ :lol:

Re: Hlásím se do klubu...

PříspěvekNapsal: 15.10.2019 08:34
od forrester
Ta optima je parádna ja som tiež menil ceeda za vecsi povoz,kvôli malému a kocaru, a optima bola v hľadáčiku ale nakoniec som skončil u sesterskej značky v tom najvecsom čo vyrábali
Inak škoda toho motora v optime,2l by tomu slusil viac

Huawei MATE 9 pomocou Tapatalku