od Mareman » 06.11.2013 09:24
Já od toho nečekal nic moc. Matrix jsem kupoval kvůli výhodné ceně v kombinaci s tím, že jsem znal majitele který ho měl od nova a potřeboval jsem variabilní auto kvůli rodině. Ten motor byla defacto první generace korejskýho dízlu vůbec. Dlouho mu trvalo než se vůbec pohnul z 8mi litrů, prostě město, mimo město, dálnice.....pořád byl +- 8 litrů, reklamoval to mockrát a jen krčili rameny. Já to auto kupoval se 135 000km, už to mělo vyměněný vstřiky, nízkotlaký čerpadlo v nádrži a mě hned čekal repas vysokotlakýho čerpadla za asi 8 tisíc. To auto celou dobu bylo servisovaný Hyundaiem, dodneška nikdo nepřišel na to proč to v zimě špatně startuje, jediný co už zbývá vyměnit jsou leda zase vstřiky. Vzhledem k tomu, že najezdím hodně po městě a mám nájezd tak +- 12 tisíc ročně, tak těch 7 litrů na malý MPV nebylo tak hrozný. Nicméně výhod dízlu jsem si moc neužil a u novýho auta díky vyšší pořizovací ceně, DFP a malému ročnímu nájezdu pro mě ztratila nafta smysl. Proto jsem vzal benzin GDi se kterým doufám ve svým režimu město/dálnice pod 8 litrů a komfort jízdy je nesrovnatelný.
Carens 2013 - 1,6 GDi Exclusive