Motor kouří netáhne

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Motor kouří netáhne

Příspěvekod vlastimilkropacek » 26.02.2014 20:18

Dobrý den, stal jsem se majitelem carensů 1x 2.0CRDI, 1x 1,8 benzin
u nafty mám problém, který tady už byl popisován, ale žádný závěr, motor běží na volnoběh při přidání plynu černě kouří otáčky cca 2000 víc nic.
odpojil jsem intercooler turbo na přímo, potlak na šrtící klapce odpojen, podtlak na egr odpojen. Motor na volnoběh super do otáček, v tahu sice jede, ale tak 50% výkonu. Závěr motor se dusí málo vzduchu, ale proč? Poraďte někde je ještě něco zavřeného.
Díky Vlastik
vlastimilkropacek Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 7  Témata: 2
Registrován: 19.02.2014
Bydliště: Česká republika  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2004)
258000 km @ 7-8 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod geocomp » 27.02.2014 06:23

Mě občas padal do nouzového režimu - otáčky max cca 1800 a dál už jen černý dým, poladili v servisu a vyfoukali bordel ze sítka v sací hadici v místech kde je připojený konektor.
Uživatelský avatar
geocomp Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 5
Registrován: 31.08.2008
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2002)
172000 km @ 7 l/100km

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod vlastimilkropacek » 27.02.2014 12:30

Jasně ale kde přesně jaký konektor
vlastimilkropacek Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 7  Témata: 2
Registrován: 19.02.2014
Bydliště: Česká republika  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2004)
258000 km @ 7-8 l/100km

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod vlastimilkropacek » 27.02.2014 21:23

Ještě mě napadlo, jestli není ucpaný lapač sazí je původní najeto cca 260xxx, plnící tlak turba je nízký. Takže v tahu do kopce otáčky 2500 - 3000 kouří a má nižší výkon.
vlastimilkropacek Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 7  Témata: 2
Registrován: 19.02.2014
Bydliště: Česká republika  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2004)
258000 km @ 7-8 l/100km

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod geocomp » 01.03.2014 01:05

široká vzfuchová hadice do vzduchového filtru, uprostřed se dá rozpojit a je tam takové kovové sítko, tam jsem to měl ucpané suchým listím, takové větší kousky ale jak píšu ještě prý poladili řídící jednotku ale nevím co přesně
Uživatelský avatar
geocomp Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 5
Registrován: 31.08.2008
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2002)
172000 km @ 7 l/100km

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod vlastimilkropacek » 02.03.2014 20:50

Děkuji za náměty, lapač sazí na 2004 není, závada odstraněna,
Rada pro všechny, jakmile spadne motor do toho, že točí na volnoběh cca1500 otáček
a hrozně kouří je na vině klapka na sacím potrubí do motoru vepředu pod coolerem.
Je na ní napojená tenká hadička z boku cooleru. Tato potlakem ovládaná klapka má jedinou funkci pomáhá chcípat motor.
Závada je v tom, že zůstane viset, motor se dusí a saje vzduch přes odvětrání par z motorového prostoru.
Samozřejmě i s olejem, ten potom zanese cooler. (vypláchnout cooler) Toto je nejčastější závada stačí vrátit klapku zpět a odpojit hadičku.
Druhá závada je méně častá, ale jde o otevřený egr. Přepouští tlak zpět do VÝFUKU stačí buď zaslepit a nebo odpojit podtlakovou hadičku. (jenom v případě, že je zavřený egr)
Potom samozřejmě špatné turbo, ale to je jiná kapitola.
vlastimilkropacek Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 7  Témata: 2
Registrován: 19.02.2014
Bydliště: Česká republika  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2004)
258000 km @ 7-8 l/100km

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod kiacarens88 » 07.03.2016 20:10

samotne zaseknutie klapky ma suvis stym že je spinava to som mal aj ja,,ale otazka na vas mate skusenosti že sa klapka uzatvara resp sa dostane do strednej polohy pocas zahriateho motoru.aj ked by nemala kedze ma funkciu iba pri vypinani motora a nie pocas chodu,,ak sa milim opravte ma.
kiacarens88 Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  
Registrován: 06.03.2016
Bydliště: nitra  Slovakia (sk)

Re: Motor kouří netáhne

Příspěvekod Doonnik » 14.03.2016 12:04

není náhodou na konci hadice z odvětrávání motorového prostoru PVC ventil který pří vyšším sání se zavře (znemožní sání z mot. prostoru)?
Pokud ne, tak nechápu funkci tohoto ventilu. Mi tam tudy to taky táhne olej tak si myslím že je můj už K.O.
dík za osvětlení :-)
Uživatelský avatar
Doonnik Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8  Témata: 3
Registrován: 02.03.2016
Bydliště: Ledvice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd (2007)
146000 km @ 5.2 l/100km


Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé