od Willicars » 11.12.2010 11:50
Tak jsem se k tomu nějak propracoval. Samozřejmě v první řadě kabinovej filtr. Ale jak jsem psal, ten jsem měnil. Jednoduše a rychle jak to poznat jestli to je jím je to , že se prostě vyndaj a zkusí se to bez nich. Ne vždycky je průchozí i když je od pohledu čistý.
Ale k mojí "závadě". Nevím jak to u digi ovládání přesně funguje. Ale když jsem věděl, že voda je v pořádku, klapky taky, tak už zůstávalo jen něco, co si s tou teplotou hraje. Je tam čidlo. Ze zadní strany pod palubovkou, kousek od klíčku. Vyndal jsem ho. Chvíli na něj blbě čuměl, vyfoukal vzduchem, očistil štětečkem a vrazil zpátky. Sláva. Topí to. Ale opravdu nevím. Mohli být jen špatné kontakty (tím že jsem to vyndal a nandal) , a nebo opravdu zaneřáděné čidlo. Čistě teoreticky si myslím, že by se to dalo objevit na diagnostice ( nezkoušel jsem), a také, že pokud se to odpojí tak to prostě topí pořád.
Z toho co jsem vypozoroval.
17 stupňů (min) - klapka uzavřena
17,5 - klapka se otevře úplně. Tzn. zbytek regulace už je na tom čidle. Kde jsem teda moc nepochopil s čím a jek hýbe.
Tak snad to někomu pomůže.