zámek u dveří

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

zámek u dveří

Příspěvekod jarlen62 » 10.12.2010 22:54

Zdar kolegové,tak mi nejdou otevřit přední dveře z venku,bláhově jsem si myslel,že mráz,ale to ne :no: ,máte někdo zkušenost s tímto problémem? jedná se o Carens II 04.potřebuji vědět jak na "tapecírunk",zda se dá sehnat vadný díl a hlavně co to muže být za díl.Někde jsem zaznamenal,že to už někdo řešil.Díky
jarlen62 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 14  Témata: 4
Registrován: 05.04.2010
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2004)
130000 km @ 7.2 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: zámek u dveří

Příspěvekod čerťák » 11.12.2010 14:14

čauky :D ,tapecírunk jsem popisoval v sekci interier ,dveřní lišta poslední odkaz.Se zámkem ani kličkou zatík zkušenost nemám,vše mi chodí OK. :twisted: čerťák.
čerťák Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 64  Témata: 12
Registrován: 12.02.2010
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)

Re: zámek u dveří

Příspěvekod jarlen62 » 13.12.2010 21:32