Výmena palivového filtra

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Výmena palivového filtra

Příspěvekod djoze@szm.sk » 12.06.2012 23:55

Nazdar!
Je tu niekto co odborne popíše postup vymeny palivoveho filtra na:
KIA Carens 2.0 CDRi 82kW r.2005
Hlavne chcem vediet ako sa takato sustava odvzdusnuje a ako postupovat
aby som nenarobil chybove kody v riadiacej jednotke.

Pripadne ak uz nieco take bolo publikovane prosim nechat link.

Vopred dakujem:
KIA Carens 2.0 CDRi 16V - 82kW
Uživatelský avatar
djoze@szm.sk Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 17  Témata: 4
Registrován: 03.06.2012
Bydliště: Nove Mesto nad vahom  Slovakia (sk)

Kia Carens II (2005)
78000 km @ 8 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Výmena palivového filtra

Příspěvekod geocomp » 20.06.2012 21:07

nechal jsem měnit v servisu - prý bez problémů a zavzdušnění žádné, řekli mi že je to systém který se dokáže odvzdušnit sám. Mechanik docela chválil. A nestálo to ani tolik korunek tak proč se v tom hrabat sám.
Uživatelský avatar
geocomp Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 5
Registrován: 31.08.2008
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Kia Carens II (2002)
172000 km @ 7 l/100km

Re: Výmena palivového filtra

Příspěvekod kaduz » 21.06.2012 06:43

nechá se to zvládnout i doma, není to nic složitého, přečti si: viewtopic.php?f=86&t=3184&view=unread#unread
Kia Ceed SW 1.6 GDI TOP
Uživatelský avatar