Mně se carnival začal po "odborné" repasi vstřiků přehřívat a nejde za pedálem plynu. Do kopce mám problém to rozjet. Přitom turbo je v pohodě. Začalo to po odstraňování závady dlouhých startů. Tenkrát byl tah motoru po nastartování start-sprejem super (podle mě to bylo jen zavzdušněný v nízkém tlaku). V servisu mě ale přesvědčili, že za pár korun nechají udělat test vstřiků u profíků. Já pitomec na to skočil a dovolil jsem jim to. Nakonec mě telefonát uvedl do reality. 1 vstřik KO, ostatní tak mezi 20-40%. Nechápu, jak to mohlo tak dobře táhnout a když jsem do vstřikovacího čerpadla dal naftu přes malej filtr napřímo, chytalo to nějakou dobu na škrtnutí. Vlastně jsem k nim jel doplnit klimu. Teď jsem o 25 000,- chudší a motor netáhne a přehřívá se. Termostat jsem vyměnil, tím to nebylo a tak jsem nechal vyměnit při příležitosti změny kol olej. Koupil jsem Eurol 5W-40 Super Lite. Je to plná syntetika a v zimě by neměl bejt tak hustej.
ale pořád netáhne a přehřívá se. Myslím, že pokud opravdu zrepasovali vstřiky, tak je zpřeházeli a řídící jednotka v tom má guláš. Každý vstřik má svoje číslo a to se musí zadávat ručně do ŘJ s určením pozice. Nechápu, jak si to čte data ze vstřiků, ale prej jo. Asi založím nové vlákno. Poraďte, co může být příčinou problému?