Zdar všem,
tak se povedl husarský kousek: V dobré víře jsem zalehl pod Carnivala a před zimou opravoval drobné oděrky na podvozku. Tak jsem si všiml orezlých trubek k zadnímu topení. Rezavé byly jak "Lišák Pedro". V dobré víře jsem je trochu polechtal ocelovým kartáčem, že je následně natřu reaktivní barvou. A to byla osudová chyba... Po nastartování jsem si všiml mokrého fleku pod autem. Ten pohled stál za to - "Fontána pre Zuzanu" doslova a do písmene. Střední trubka prožraná na ***. Zadní nevypadá o moc lépe. Po telefonátu do KIA Neplachovice jsem trochu zalapal po dechu - střední díl stojí 1980,- Kč bez DPH, zadní díl 1733,- Kč bez DPH a pření díl u motoru jako lahůdka za 3600,- bez DPH - ten zatím neteče. Tak jsem si dobře naběhl. Ve středu jedu pro nové, nic jiného se nedá dělat. Staré zavařit nejdou, protože jsou, jak "papír". Zkoušel jsem je vyrobit z mědi, ale nikdo je nechce patřičně naohýbat a svařovat se musí stříbrnou pájkou. Ve výsledku byly měděné trubky levnější o pár korun, než origo díl. Dostalo se mi doporučení, nové trubky natřít důkladně základem a poté napatlat BODY, nebo něčím na bázi gumoasfaltu. Je to prý na Carnivalu hodně bolavé místo a s tím souhlasím, protože trubky jsou uchyceny pod autem bez jakéhokoliv krytu, či ochrany před solí a kamínkama z naši superkvalitních cest. Tak ať víte, co vás čeká, až se začne v motoru ztrácet chladící kapalina - samozřejmě to nikomu nepřeju !!!