Cúvací senzor

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Cúvací senzor

Příspěvekod Sanszi » 03.03.2010 11:29

Má niekto skúsenosť s cúvacím senzorom? Dodatočne kúpený, nie továrenský od :kia: . Kto predáva kvalitu za rozumnú cenu na Slovensku? Vďaka za linky :drink:
Uživatelský avatar
Sanszi Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 23  Témata: 4
Registrován: 20.01.2010
Bydliště: Trebušovce  Slovakia (sk)

Kia Carnival I (2005)
106000 km @ 0 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Cúvací senzor

Příspěvekod centralnifido » 03.03.2010 22:51

na slovensku neviim ale i tam by muselo jít zakoupit výrobky od Jablotronu , ty mají važně vychytané věcičky jako např super senzory ale opět je to o ceně , levné jsou na prd .
Uživatelský avatar
centralnifido Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 292  
Registrován: 06.07.2009
Bydliště: Česká Lípa  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2009)
17600 km @ 5.5 l/100km

Re: Cúvací senzor

Příspěvekod Sanszi » 04.03.2010 11:05

Pozrel som Jablotron výrobky na http://e-shop.jablotron.sk/index.php?zo ... egorie=182 . Asi idem od nich niečo vybrať. :)
Uživatelský avatar
Sanszi Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 23  Témata: 4
Registrován: 20.01.2010