Kam s ním?

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Kam s ním?

Příspěvekod roman1974 » 31.05.2014 20:41

Ahoj,

potřeboval bych "drobnou" pomoc. Při některé z oprav, asi té poslední....(rozvody), zřejmě mechanici zapomněli připevnit kabel (kostru), která je vyvedená ze zaplastovaného svazku vedoucího cca uprostřed mezi motorem a chladičem ze strany od baterie.....cca 20 cm černý vodič s kovovým okem....předpokládám, že to patří někam na motor, jen mi nějak došla inspirace kam přesně to přišroubovat. Včera jsem to objevil, když jsem řešil držák hadice od klimy.... Mohu Vás někoho poprosit o prozkoumání u sebe a případné nefocení či popsání. Mám také případně foto, ale je dost velké a nechci z něj dělat malý nečitelný obrázek, mohu poslat na mail. Předem dík... roman.novy(zavináč)atlas.cz
Uživatelský avatar
roman1974 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 27  Témata: 3
Registrován: 27.07.2008
Bydliště: Praha - východ  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Kam s ním?

Příspěvekod spd001 » 01.06.2014 07:52

neviem ti povedat presne kam to uchytit ale iste je ze ak to das priamo na blok motora kamkolvek pod akukolvek skrutku bude to ok.samozrejme trochu osmirgluj plochu na bloku aj to ocko na kabli popripade tam daj vejarove podlozky ktore sa zahriznu do materialu a ukostrenie bude 100% ;)
Obrázek cee´d_SW 1.6 GDI FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
spd001 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství