Výmena nových komponentov začala , dnes vpravo , praca tak na 2 hod. aj z čistením brzdiča , umývaním a pod. Išlo to celkom dobre , brzdy čistím a kontrolujem pravidelne, takže som vedel čo ma čaká. Kotúč išiel trošku ťažšie ale WD 40 je zázrak
, pomohlo a šup, bol dole / preto tie mastne fleky na foto / . Všetky komponenty som čistil len mechanicky , časti na náprave ktoré boli korodované , natrel Odhrdzovačom, keby bola chuť a čas , dá sa s tým pohrať , pekne to obrusiť, natrieť a pod. ale na 10 roč. aute to bude len na efekt na STK / možno ešte v auguste niečo vymyslím
/ . Tak som to zbavil nánosov od brzdneho prachu, hrdze, odvzdušnil , všetko skontroloval a poskladal .
EDIT : Den 2. tak sa podarila výmena aj na Ľ strane, s menšími problémami pri uvolnovaní 1 skrutky, to išlo bez problémov , po skúsenostiach na P strane som si pracov. priestor zorganizoval účelnejšie , aby som sa tolko nenalietal po dvore . Brzdy zaberajú pekne zhora , pomaličky ich zaťažujem a prudko nebrzdím , aby si sadli / ako na novom aute / už sa teším aj na výmenu zadných , keď bude na to čas...
P.S pre zaujímavosť - hrúbka starého kotúča 23 mm / norma 24,4 mm , nový má 26 mm / , hmotnosť starého nižšia o 900 g / hmotnosť nového 8,1 kg / , oproti novému kotúču ,piestik sa mi podarilo vtlačiť krááásne naspäť / po skúsenostiach "Beda" som si dal poradiť , a použil svoju metódu , malý zverák a uvolniť odvzdušnovák, aby netlačilo kvapalinu späť , resp. fyzikálne menší tlak- menšia námaha ... / . Ešte sa chystám prebrúsiť a zrenovovať svetlomety , ale o tom bude iný príspevok. Pekné LETO