lamar píše:pre ,, Peter1007,,
Kia nemá punc prémiovej značky, ale skúsim zhrnúť Tvoju rec. z trochou nadhľadu.
-Subaru Forester má lepšie 4x4
-Opel Astra doťah okien
-Passat je rýchlejší
-Carens má osvetlenie v zrkadlách
-Fábia je lepšie premyslená
-Opel Meriva je komfortnejšia
-chcel som Mitsubishi out...
............a ZLATÝ KLINEC.........Kia (sportage) ma zaujala, preto som ju kúpil a neľutujem....
Vieš , Peter, porovnávať 4x4 (Subaru je v súčasnosti najväčším výrobcom vozidiel s pohonom 4x4 na svete... info výrobca ). Ale skús zobrať rodinu na dovolenku, sadnúť do Forestra, prejsť 1000 km a potom sa opytať ľudí sediacich na zadných sedačkách,,,tak ako?....Okrem pohodlia by im možno prišlo vhod vyhrievanie zadných sedačiek, ktoré má sportage pomaly už v základe..pomaly..
Je to o prioritách. Ja skôr vidím problém v poddimenzovaných predných kotúčoch (ich výmena nespadá do záruky) a z komfortu, ešte vo výbave Platinum nemožnosť pridvihnúť sedadlo spolujazdca!...Ale aby som nezabudol na GT mám najazdené 60000 km a zatiaľ nič podstatné (to nie je možné...musím sa lepšie pozrieť ) .......
Kia je fajn, len čakal som viac prepracované detaily ktoré by auto rozhodne výrazne nepredražili. To auto je pekné, jazdí celkom dobre, dotiahnuť veci v interiéri pri minimálnych nákladoch a bol by som šťastný ešte viac. Dnes som v spätnom zrkadle videl ako pekne prisvetcuje Sportage 3 do zákrut. Ja si môžem kúpiť čelovku. Vytknúť musím aj batožinový priestor ktorý nemá poriadne háčiky na nákup, žiadne postranné sieťky kam by som dal drobnosti.
K čomu je dobrý systém LKAS ? Používa to vôbec niekto ? Ja som v tom žiaden význam nenašiel. Šoféruje to len 15 sek. Auto nejako ťahá na pravú krajnicu kde sú kamienky a diery. Jediným prínosom bol pre mňa keď som si chcel dať dole bundu, ... ale to zas nafunguje keď si odopnete pás, takže nič z toho. Pri jeho činnosti dosť výrazne ťahá za volant a je to nepríjemné. Hmmm... čo tým chcela KIA dokázať ? LKAS v reálnej premávke nemá použitie. Viac by som sa potešil vyškovému nastaveniu sedadla spolujazdca alebo funkcií AUTO HOLD (vo výbave PLATINUM).
Inžinieri nejako nedomysleli automatické prepínanie diaľkových svetiel. Prečo to nedali ako samostatný gombík ktorým by som to vypol a zapol. Na jazdu so zle nastavenými svetlami alebo oslňovaním diaľkovými som dosť háklivý. Oči mám len jedne !!! Nepochopiteľné ako to mohli takto navrhnúť a ako to mohol niekto schváliť. Systém nie je možné vypnúť bez toho aby som zapol diaľkové svetlá.