snike píše:Nastala doba, začít řešit nové
autičko
Zase to bude Sportage
... jak si člověk zvykne sedět nahoře, už nechce dolů
Barvu již mám vybranou, stejně tak výbavu, ale stále se rozhoduji mezi dvěma variantami motoru a převodovky
- 1,7 CRDI 104 kW 4x2 DCT
- 2,0 CRDI 136 kW 4x4 s manuální převodovkou
Rád bych věděl co by jste zvolili vy
Na mě moc nedej, o Sportage jsem se dopodrobna nezajímal a tak nevím, jak dobře ty systémy (DCT, 4x4) fungují a jaký je rozdíl v chování a pocitu z obou motorů... Ale za sebe bych uvažoval bych spíš o té verzi s 1.7 104 KW (pokud by mi výkonově stačila).
1) 4x4 bych asi moc nevyužil. Nevím, jak ty, ale Sportage není teréňák, tak jedině snad kdybys jezdil každý týden v zimě na hory nebo někam, kde se bez 4x4 neobejdeš... Jestli mám správné info, stejně většinu času to auto pojede s náhonem na přední. Na zadní to snad přepne jen nárazově v nějakém režimu při prokluzu předních kol. A plný režim 4x4 funguje jen do 40 km/h.(?)
2) Sportage není ani závoďák, tak by 1.7 mohla možná stačit, protože tomu autu by opravdu DCT slušela. Pokud by to nebylo s 1.7 utrpení, preferoval bych prostě automat před manuálem. U Sportage rozhodně ano a za sebe rozhodně radši DCT , které uživatelsky oceníš a využiješ asi mnohem víc, než 4x4. Otázka je pro mě jen ten výkon, to bych fakt ty auta musel projet a porovnat