To ja beriem že možno nemá presne stanovený počet km, tých 1000 km tvrdil technik, nie ja.
Len mne sa to tiež vypaľovalo doteraz tak po cca 400 - 500 km, aspoň čo som si všimol, lebo vďaka neexistencii jednej obyčajnej kontrolky ktorá by to signalizovala to nezachytím vždy, ale snažím sa to sledovať a občas to cítim na výkone. A takmer vždy keď si to všimnem tak radšej urobím nejakú obchádzku aby som vypaľovanie dokončil. Niekedy to nejde, ale to je možno jedno z dvadsiatich.
A ak ideš vkuse po diaľnici 130km/hod a každých 200 km sa vypaľuje tak asi niečo nie je celkom OK. Keby to bolo po 200 km pri krátkych trasách, pri stále studenom motore, v meste, tak nepoviem nič, ale toto ? A už sa to opakovalo za týždeň 7 krát za sebou ...
A fakt som si to všimol po tom čo som bol na garančku po 6 rokoch a na STK ( dymivosť vynikajúca - 0,05 nameraná, limit 0,5 ... )
Takže to čoho sa práve obávam je to, či to neskončí upchatým filtrom. A schválne tesne po skončení záruky
To vyčistenie nevedel povedať presne, vraj podľa toho ako komplikované to bude, ale odhadol to tak na cca 50 € + nejaký čistiaci spray povedzme 10 €.
O týždeň odchádzam na pár dní preč, tak ak im dovtedy dôjdu tie veci na zvolávačku tak im ho tam nechám, nech čistia ...
Aj keď ani sami nevedeli či to je príčina ...