Škubání motoru při větším přidání plynu

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: Škubání motoru při větším přidání plynu

Příspěvekod superkutil » 31.03.2017 21:53

Tak jsem pokročil dál. Odešel levý čep vpředu, úplně vylagrovany. Řízení ve 130km/h už nejlépe. Ale při přidání kolem 2000ot to škube. Ve vyšších otáčkách Se to zklidni. Motor táhne od 1500-4000ot. Auto jede přes 180km/h. Ale ještě jeden problém. Při rozjetí na 1ku a přeřazení na 2ku, to 2x škubne. Pak už v pohodě.
KIA Sportage 2.0CRDI 103kW r.v. 2007 Obrázek
Uživatelský avatar
superkutil Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 50  Témata: 10
Registrován: 15.06.2012
Bydliště: Česká republika  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Škubání motoru při větším přidání plynu

Příspěvekod superkutil » 13.04.2017 15:58

Znovu je auto v servisu. Byl úplně vyklepaný levý přední čep. Něco je na autě blbě. A vše je od výměny rozvodů a repase vstřiků. Bohužel se oboje dělalo ve stejnou dobu. Zajímalo by mne, zda mají vstřiky u KIA mají pořadí, protože mám pocit, že mi je mechanik po repasi proházel. Dnes jsem byl ve značkovém servisu KIA a ten tvrdil, že se repase musí udělat na všech vstřicích a ještě společně s čerpadlem. Ale firma co dělá repase tvrdí, že se můžou dělat jen vstřiky a klidně po jednom.
KIA Sportage 2.0CRDI 103kW r.v. 2007 Obrázek
Uživatelský avatar
superkutil Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 50  Témata: 10
Registrován: 15.06.2012
Bydliště: Česká republika  Czech Republic (cz)

Re: Škubání motoru při větším přidání plynu

Příspěvekod Berka » 13.04.2017 16:08

Možná to je proto, že u některých vstřikovacích systému se musí zadávat do ŘJ korekce jednotlivých vstřikovačů. Bez jejich správné hodnoty není vstřikována správná dávka paliva.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Předchozí

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé