Děkuji všem za snahu a pomoc.
Katalizator na technický vždy v pohodě.
Pak jsem měl vadné vysokotlaké čerpadlo a benzín tekl do motoru.
Potom katalyzátor začal psát nízká účinnost.
Klepání ale bylo už daleko dříve. při 140 tis. Problém s čerpadlem při 180 tis.
V KIA Plzeň, že prý to cvakání je normální, tlaky byli prý nižší ale v normě. (to bylo ještě v záruce) Měl jsme trvat na opravě hlupák....
Při vyšších otáčkách jako v záběru se to neozpívá, ale možná to tam je, protože prostě motor je hlučnější a už to není slyšet.
Při brzdění z kopce je to tam více v nízkých ale i ve vyšších otáčkách.
Nahraji lepší video.
Jezdil jsem na pravidelný servis do KIA.
Po startu to chvilku nedělá (10s), ale prakticky ano.
Vcelku jsem jezdil dálky.
NA videa jsem se díval, zas tak dobře anglicky neumím.
No doporučíte mi někoho kdo rozumně zjistí a případně opraví?
Když v KIA říkali, je to normální, možná to jen nechtěli řešit. Teď bych se u nich už nedoplatil.
Děkuji OK
VIN U5YPC814ACL105184
Sítko najdu kde? Je tam přeci olejový filtr.
Jak zjistím, že to málo maže?
Měl jsem to v servisu, a říkali, že to nemám řešit. Sundali jen víko a měřili vůle. Vše v normě.
Prakticky je to stejný zvuk jako tento: ale nahraji ho dnes nanovo.
https://youtu.be/PW20_DWT5aAEDIT snike: Pokud chceš psát nový příspěvek a poslední je tvůj, dej u něj UPRAVIT a napiš to prosím do něj ... sloučeno