Takze strucne popisem dalsi vyvoj v mojom pripade, snad to niekomu pomoze.
Priblizne pred mesiacom sa mi problemy s pristrojovkou vratili takmer navlas rovnake. Co som si vsimol naviac tak stale pri nastartovani mi na par sekund napisalo ze svietivost pristrojovky je na maxime a neslo to stiahnut prislusnym gombikom. Znovu som skusal pozatlacat resp vymenit (cluster) poistky. Nepomohlo.
Uz som sa zacal obzerat po novej pristrojovke, ale takmer 2000€ ma riadne brzdilo.
Niekde na internete som nasiel forum kde opisovali rovnake problemy a indicie ukazovali ze to suvisi s vlhkostou. Viacerim pomohlo teplo resp tepla garaz.
Nemam v aute pocitovo vlhko, ale je pravda ze sa to objavilo v obdobi s vyrazne dazdivym pocasim.
Tak som pred blokom postavil auto tak, aby na neho vacsinu dna svietilo slnko zpredu.
Poslednych par dni na neho aspon nejaky cas svietilo sice uz take zubate, ale slniecko.
No a dnes som siel skusit a pristrojovka funguje. Neviem dokedy, ale funguje.
Jediny problem co mam je ze mi uz dlhodobo nefunguje prepinanie palubneho pocitaca, ale doteraz som ho mal na aktualnej spotrebe ako to potrebujem takze mi to nevadilo. Potrebujem to preto, z len podla toho rozpoznam ze mi vypaluje DPF. Teraz zrejme pri tom vytahovani poistiek sa stalo to ze mi ho preplo na pocet najazdenych km od posledneho vynulovania a neviem to prepnut.
Takze bud necham tie tlacidla vymenit, ale nie je iste ze je to v nich, alebo nejak zmenim to co mi ukazuje na palubovke tak aby som tam mal aktualnu spotrebu. Neviete mi niekto (priznavam, napadol mi hned MP1
) povedat ci by to kia servis vedel zmenit cez diagnostiku ?
Mimochodom, jazdil som medzitym s diagnostikou ELM327 s aplikaciami zadarmo, teda nie v plnej verzii aby som aspon vedel aku mam rychlost a nedostal pokuty, a sledoval aj okamzitu spotrebu tam, ale neprejavilo sa zvysenie zodpovedajuce vypalovaniu (resp nenulova spotreba pri brzdeni motorom) aj ked za ten cas urcite muselo prebehnut.