od Berka » 05.10.2018 20:42
Dobře, ale baterka zvládne dodat mnohem víc proudu, než pro jeden startér během startování. Aby ti to vzalo tolik proudu, že to dohromady nestačí na start, tak by to musel být tak obrovský odběr, že si troufnu říct, že takový spotřebič v autě není. Vždyť startér dokáže roztočit motor i ve spojení s rozsvícením světel, zapnutým žhavením, já nevím čím ještě a nijak zvlášť mu to na síle nevezme (pokud je baterka ok). Navíc, není zas takový problém odběr proudu změřit obyčejným ampérmetrem za pár korun (digitální multimetr). Je to práce na 1 minutu.
Pokud tam máš nějaký velký odběr muselo by se to projevit na velkém jiskření jakmile zapojíš svorku na kontakt baterie. Stále si myslím že chyba je někde v dodávce proudu mezi baterkou a startérem. Zkus vzít nějaký kabel, klidně startovací, jeden konec zapojit na - (mínus) pól baterie a druhý konec během pokusu o startování přilož někam na kovovou část motoru nebo převodovky- ideálně na blok převodovky, držák motoru u silentbloku, atd. Pokud to začne jiskřit, znamená to, že proud si hledá snažší cestu a máš někde problém s původním ukostřením. V takovém případě dojde i ke zlepšení startu (pokud je přiložený kabel dostatečně silný).
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno