Otáčky skutečně padají pomalu, není to závada ale vlastnost. Podle výrobce je to kvůli složitému, velkému a těžkému vnitřnímu rozvodu CVVT - dvě vačkové hřídele, z toho jedna hnaná rozvodovým řemenem a druhá s ní spojená řetězem. Na každé hřídeli je buben s hydraulickým systémem, který pootáčí tou hřídelí a nastavuje tak proměnné časování ventilů. Prostě dohromady je to složité jak tryskáč. No a celá ta sranda je údajně kvůli rovnoměrnému rozložení výkonu a hlavně kvůli emisím.
V praxi to sice znamená nízké emise (ty jsou opravdu srovnatelné s auty po roce 2010 a podějšími), ale v tom případě je v tom motoru někde schovaný nějaký převaděč spojitosti ze star treku, protože i přes takto nízké emise to žere jako kráva. A co se týče rovnoměrného rozložení výkonu, tak to znamená, že nad 3 tis. otáček to řve jak zur a pod 1,5 tis. otáček to nemá žádnou sílu