Odezva plynu-pomalý poklas otáček

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Odezva plynu-pomalý poklas otáček

Příspěvekod Gogovich » 20.11.2012 22:28

Další věc, na kterou si pomalu zvykám, ale moc ji nechápu, proč u Kia Sportage II při řazení pomalu padají otáčky?
Prostě při rychlejším řazení při vyšlápnutí spojky otáčky vyletí nahoru....
U jiných aut (octavia, laguna, primera...) jsem to nezaznamenal, ale u SUV (Tucson, Sportage, CRV) je to pravidlem...
Víte někdo proč tomu tak je?? Nebo lze s tím něco dělat??
Kia Sportage II, 2,0 benzin 104kW
Gogovich Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 30  Témata: 8
Registrován: 28.10.2012
Bydliště: Vsetín  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Odezva plynu-pomalý poklas otáček

Příspěvekod Beda » 21.11.2012 08:35

U cee'du a jinych aut se to pripisuje elektronickemu plynovemu pedalu :idea: takze jestli Sportage ma taky elektronicky (nemam si to ted kde overit), tak to muze byt tim :yes:
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8273  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)