Zdravim,
mam problem s vibraciami. Mam Kiu Sorento 2010 automat. Kupene od ruky. Takze k pripadu.
Zistil som, ze nefunguje pohon 4x4. Zasiel som do Kia Motor car Kosice. V zadnom diferenciali vymenili kos diferencialu, tesnenia, olej. Po tejto vymene zacalo auto vibrovat. Vibruje pri radeni automatu stale okolo 1500-2000 ot. Pri normalnej plynulej jazde, ziadne prudke pridavanie plynu. Ak ale prudsie pridavam a automat radi, vibracie nie su. Tak som zase zasiel do Kie Mozor car nech sa na to pozru. Najprv vraveli, ze je vola v pridavnej prevodovke (nova u nich v cene cca 2700€).
Nepozdavalo sa mi to, tak som zasiel do ineho servisu. Tam zistili, ze 4x4 je permanentne zopnute. Opat som siel do Kia motor car a povedal im co zistili v predoslom servise. Tak opat pozreli auto a zistili, ze spojka, ktora je pred diferencialom je trvalo zopnuta (nova u nich cca 3700€). Kupil som cez ebay novu spojku priamo z Juznej Korei. Dal som to vymenit. A cuduj sa svete, vibracie su stale.
Tak teraz rozmyslam:
1.dat urobit repas kardanu
2.alebo je chyba stale v differenciali a stale je zopnute 4x4 a tym padom kardan vibruje?
Do Kia motor car sa uz velmi nechcem vracat aj ked by to mali urobit v ramci reklamacie. Ale ak to diagnostikuju len tak z paty, tak neviem.
Odpojit kardan?
Alebo staci len vytiahnut konektor, ktory je na spojke diferencialu a zistit tak, ci je 4x4 stale zopnute?
Len ako zistit, ze je 4x4 stale zopnute? Teraz je sucho, ale na nejakom strku by som to teoreticky mohol zistit.
Alebo nejak na zdvihaku?
Vdaka
P.
Alebo kupit novy diferencial? Vedel by som ho zohnat za cca 1300€ z Juznej Korei origo.....
Vie niekto poradit?