Odhlučnenie Sorenta HELP :-)

Odhlučnenie Sorenta HELP :-)

Příspěvekod Papo » 28.02.2013 21:37

Ahojte ,
Chcem sa spýtať či už niekto uvažoval alebo skúsil vykonať odhlučnenie motora , a podlahy SORENTA ?
Vlastním Sorento už nejaký rok , mal som pokazené kardany vtedy auto nenormálne vrčalo priam až drnilo :) strašne mi to vadilo ale po oprave bolo auto v poriadku :)
Hlučnosť motora mi vadila a pytal som sa mechanika čím to je , a povedal mi že 4kolky a /džíípy/ sú také...
Ale aj tak sa nepáči ako SORENTO prenáša zvuk motora do Interieru auta a chcel by som to nejak zaizolovať,obaliť,natreť ? Je nato nejaký prípravok ? resp ma stým dakto skúsenosti ?
Potreboval by som poradiť ... Dakujem :) :kia: :kia: :kia: :SK: :SK: :SK: :kia: :kia: :kia:
Kia Sorento [2009] 2.5 Diesel , 125kW , Strieborná metalíza ,

GUNS A ROSES
Uživatelský avatar
Papo Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 17  Témata: 4
Registrován: 26.02.2012
Bydliště: Radoľa  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Odhlučnenie Sorenta HELP :-)

Příspěvekod runis » 01.03.2013 09:25

Ahoj.