Sorento I automat. převodovka

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Sorento I automat. převodovka

Příspěvekod Jarda K » 15.11.2012 13:28

Chtěl bych koupit Sorento první generace, poslední dva roky výroby, s automatickou převodovkou. Tedy s pětistupňovou. A tak studuji materiály o zkušenostech a závadách. Krom chvály na bytelnost (potřebnou i na naše sqělé silnice) mi utkvěly v paměti dva poznatky:

- Výhodou automatu, řeč byla o pětikvaltu, je možnost tahání bržděných přívěsů do hmotnosti 3,5t. Takové trápení sice nehodlám provozovat, ale je to pro mě signál, za prvé že s tímto automatem se nechá tahat alespoň karavan, za druhé že automat je řádně dimenzován a něco vydrží.
- V 4x4 automobil revue (či tak nějak podobně) z roku 2007 je však v testu zmíněno, že od roku 2005, kdy se začaly používat pětistupňové automaty, vypoví tento nenadále službu! A nikdo si nedovede vysvětlit proč. Zmrtvení automatu je zcela nezávislé na stylu jízdy i celkovém nájezdu vozu.

Pokládám přístup výrobce za poctivý. V návodu k autu "naférovku" zmiňuje výměnu oleje v automatu po 90kkm. To je naprosto odlišné od přístupu např. BMW. Takže by mě zajímaly zkušenosti čtenářů fóra.

Jaké máte zkušenosti s 5-q automatem v Sorentu první generace (rámové)???? Prosím prosím, podělte se.
Jarda K Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 20  Témata: 1
Registrován: 09.07.2012
Bydliště: Čáslav  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Sorento I automat. převodovka

Příspěvekod orangi521 » 16.11.2012 09:54

No odpoviem ti takto.