Stránka 1 z 2

diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 06.02.2012 00:22
od dany88
zdravím všechny příznivce těchto vozů. Dnes se mi stal takový problém při jízdě s mým sorentem 2,5 crdi (2005): do teď jsem jezdil zlehka a skoro předpisově,jelikož mám vůz cca týdena sžíval jsem se s ním. Byla možnost se trochu pořádně projet,doprava žádná a ideální podmínky na malý test rychlosti,nejdříve jsem zrychlil na 130km/h a pokračoval dále. Náhle vůz škubnul a začal brzdit motorem, po vyřazení na neutrál chcípnul. Poprvé natočit nešel, podruhé ano. Choval se normálně a při další akceleraci se to zopakovalo a začal svítit check. Zajel jsem na napíchnutí a tam nám to vyplivlo poruchu p1188. Hledal jsem dále na googlu a má to něco společného s filtrem paliva-tlakem paliva.Dobře tak může být přicpaný šlemem z nafty,ale dozvěděl jsem se taky o anomáliích v podobě špatného vnitřního nátěru nádrže,kterým se zanese palivový systém.To se také vyskytuje u těchto modelů. Máte někdo zkušenost s touto poruchou? Nerad bych něco zanedbal,ale zase nechci investovat zbytečné sumy. Jak často se mají měnit filtry? Nemám příručku,tam bych to třeba nalezl. Auto pochází z rodiny,je dobře udržované,najeto cca 120000 a parkované v teplé garáži. Já ho mám už týden venku při těchto mrazech a jako prevenci jsem začal přidávat do nafty super diesel aditiv zimní podle návodu. Díky za rady!!! S pozdravem...

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 06.02.2012 06:04
od ctiteljan
Začal bych vizuální kontrolou palivovýho filtru novej stojí cca 700 a dá se to udělat na parkovišti. taky jsem v loni koupil sorento 2003 a do tejdne to samé do 2000 ot/m bezproblému, akcelerace chcíp. diag házel rozdílné tlaky v railu. vyměnil jsem filtr a autíko jak vyměněné, ještě jsem preventivné kouknul na síto v nádrži

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 06.02.2012 07:43
od dany88
ahojda,díky za brzkou odpověď. Tohle se chystám dnes udělat,nádrž musím nejdříve vyjet... :) jde mi jen o to,aby to nebylo zbytečné,třeba s tím někdo má zkušenost jinou... Celkem mě to vyděsilo,když se mi rozzářila palubovka. A někdo třeba má poznatek o této konkrétní hlášce. Jsou tady jistě odborníci. Díky

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 06.02.2012 08:55
od Beda
Prirucka z vozu viewtopic.php?f=161&t=916

EDIT:

Tak jsem koukal po internetu na tu hlasku a zavery z diskuzi ohledne teto chyby jsou:
1. vymenit palivovy filtr (te nepotesim opravdu existuje TSB na vadne nadrze s odlupujici se povrchovou upravou je pod cislem KT2007112103)
2. vymenit senzor teploty chladici kapaliny motoru

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 06.02.2012 18:56
od dany88
ahojda,díky za příručku a za rychlou reakci. Tak o senzoru od teploty jsem se nedocetl. :-( jeste to proverime na diagn.-konkretne ten senzor,jestli meri spravne. Diky

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 07.02.2012 08:01
od Beda

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 07.02.2012 10:05
od dany88
díky, beru to na vědomí. Každopádně se ozvu,jakmile bude filtr novej. ;-)

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 12.02.2012 21:34
od dany88
Ahojda, co jsem vyměnil filtr paliva,tak auto žene jak splašené hodně za povolené rychlostní limity... Jakmile vyjedu naftu na minimum,tak ještě mrknu pro jistotu na síto v nádrži. Mějte se! ;-)

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 25.02.2013 11:50
od vaclavbalog
Mel sem stejnej problem.Po vymene filtru to dalo pokoj check zhasnul a ted po cca mesici mi to dela to samy takze to budu muset resit dal.Vubec nevim co s tim dal. :kia:

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 25.02.2013 21:01
od Beda
Par odkazu najdete jeste zde Google hledej… : p1188 kia vetsinou tam ale resi ucpany filtr :oops:

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 20.05.2014 19:37
od soptík
regulátor tlaku jsem dal nový,olej je černý žádná emulze a auto se nehřeje,nevím jestli tyto dvě věci mají souvislost?kouření a hasínání motoru :(

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 21.05.2014 14:07
od kori
vaclavbalog - odporučil by som dať vyčiatiť nádrž a zberný kôš v nádrži!Pravdepodobne tam bude sajrajt a keď prichádzaš k rezerve nafty, tak ťahá ten sajrat do filtra a upcháva ho :(

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 22.05.2014 10:14
od soptík
nadrž je celkem čistá jen byl na sítě šlem :?

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 03.09.2016 08:37
od dany88
Ahoj, bohužel zase problém. Navíc na dovolené v Chorvatsku. Před sjezdem z dálnice mi zaškubalo v autě, dokonce mi vypadnul tempomat a auto začalo zpomalovat, dále jsem ho už nezapínal. Za sjezdem po 15km opět zaškubání a rozsvícení CHECK! Od té doby svítí a zdá se mi že nad cca 2200-2500 nechce motor moc točit. Co s tím? Akorát mi blikla rezerva, tankoval jsem v ČR naposled na ONO + letní VIF (klasika). Může to být zanesené síto v nádrži nebo naft.filtr opět? Kde to síto najdu? (přístup k němu). Děkuji předem.

Re: diagnostické hlášení p1188

PříspěvekNapsal: 05.11.2016 11:27
od Niripe
Měl jsem podobný problém. Ale jak se psalo výše, vada na palivovém filtru. Po výměně vše OK.