od dany88 » 06.02.2012 00:22
zdravím všechny příznivce těchto vozů. Dnes se mi stal takový problém při jízdě s mým sorentem 2,5 crdi (2005): do teď jsem jezdil zlehka a skoro předpisově,jelikož mám vůz cca týdena sžíval jsem se s ním. Byla možnost se trochu pořádně projet,doprava žádná a ideální podmínky na malý test rychlosti,nejdříve jsem zrychlil na 130km/h a pokračoval dále. Náhle vůz škubnul a začal brzdit motorem, po vyřazení na neutrál chcípnul. Poprvé natočit nešel, podruhé ano. Choval se normálně a při další akceleraci se to zopakovalo a začal svítit check. Zajel jsem na napíchnutí a tam nám to vyplivlo poruchu p1188. Hledal jsem dále na googlu a má to něco společného s filtrem paliva-tlakem paliva.Dobře tak může být přicpaný šlemem z nafty,ale dozvěděl jsem se taky o anomáliích v podobě špatného vnitřního nátěru nádrže,kterým se zanese palivový systém.To se také vyskytuje u těchto modelů. Máte někdo zkušenost s touto poruchou? Nerad bych něco zanedbal,ale zase nechci investovat zbytečné sumy. Jak často se mají měnit filtry? Nemám příručku,tam bych to třeba nalezl. Auto pochází z rodiny,je dobře udržované,najeto cca 120000 a parkované v teplé garáži. Já ho mám už týden venku při těchto mrazech a jako prevenci jsem začal přidávat do nafty super diesel aditiv zimní podle návodu. Díky za rady!!! S pozdravem...