PROBLÉM VYŘEŠEN
1) Proměřením páčky volantu vyloučena závada zde.
2) Ttoální revize kabeláže zadních dveří
3) Závada: Zemnění do kostry vozidla v zadních dveřích. Originál byl zašroubován eloxovaný šroub a na něj dosedalo zemnící očko. Očko navíc dosedalon na lakovaný plech dveří, takže ekektrický spoj byl jen závit ve dveřích=>závit šroubu=>tělo šroubu=>očko. Závit šroubu byl zoxydovaný (ne moc ale na velký přechodový odpor to stačilo . Takže hlavní závada zde.
4)Demontáž stěrače a revize motorové jednotky. Ohnutý a zašpiněný doběhový kontakt. Výměna tuku, repase.
5) Preventivní oprava kostření vyhřívače zadního skla
6) Repase, čistění a konzervace konektrotu mezi kabeláží z vozidla a zadními dveřmi
7) Revize relé v řídící jednotce zadního stěrače, výměna elektrolytických kondenzátorů v ECU zadního stěrače.
8) zpětná montáž
8) FUNKČNÍ STĚRAČ
Závěr: Je třeba podrobně hledat a měřit. Závada kostření je sice vražedná na nalezení místa, ale oprava je na materiálu za 5 korun. Nabídka servidu šla do 2 tisíc !!
KOMENTOVANÉ FOTKY Z OPRAVY ZDE:
https://mega.nz/#F!sp8CHAjI!Tv2SqrPDOEFPaNAa1DvI5g