od TatkaSmoula » 21.03.2018 10:08
To mv12:
Poprve jsem 4,6 dosahl loni v lete pri ceste na dovolenou na Slovensko na trase Jindrichuv Hradec - Stary Hrozenkov (do te doby to bylo nejvys na 6,2 ... nepocitam dobu zabehu kdy to bylo i 7,5 nez si vsechno sedlo). V Hradci jsem nacpal u tankONO co se veslo a jel po obycejne okresce na Brno a dal, ale jen po okreskach, zadna dalnice. A v Hrozenkove ten palubni bazmek ukazoval 4,6 a tankovani to potvrdilo. Od te doby je fakt, ze pri rozumne jizde, vyuzivani tempomatu a brzdeni motorem neni problem se na tohle dostat. Ovsem kdyz sleduji ovladace (nikoli ridice) vozu, tak se nedivim nicemu. Plyn az do posledni chvile, zbytecna akcelerace a pak na brzdy, predjizdeni kdekoli jen abych predjel, atd, to se pak nedivim vysoke spotrebe a brzdy jsou za 30 tis v kelu i s kotoucema. Na Picantu mi desky vydrzely 140 tisic a spotreba byla kolem 4 (nema PP) podle tankovani. A to jsem taky jezdil denne stale stejnou trasu. Staci jezdit v pohode s prehledem a myslet trosinku dopredu, ze bude obec rekne navigace, ze jsou tam polisi rekne detektor i kilak predem a jinak se da v pohode na 50tku doplachtit jen s brzdenim motorem a podrazenim. A to dela strasne moc.
Tak to je, nemam duvod to nejak malovat a vymyslet. Nekomu to zere malo, nekomu vic, kazdy motor je jiny. Ale u vsech nejvic dela styl jizdy.
Kdyz jsem mel pujceny nahradni vuz Seat Toledo s 1,2TSI, mel najeto asi 2500km, tak jsem se v pohode podle PP dostal na 4,2 mym stylem jizdy. Kdyz jsem ovsem za to vzal na styl rallye plyn-brzdy, tak sel klidne na 8. S nim jsem za 14 dnu najezdil skoro 1000km.