TatkaSmoula píše:Tak tem kolum dej misto 2,2 tak 2,6 na predku a 2,5 na zadku a uvidis co to udela.
Jinak dnesni odpoledni fofr kolecko CB-Pisek-Praha Ruzyne a z5 ... 4,9l/100km a to jsem se s tim fakt nemazal, nebot jsem mohl zdrhnout z prace az hooodne pozde a v pul ctvrty jsem musel bejt na letisti. Takze do Praglu to byla hodka a pul.
(tu spotrebu mam na fotce akorat nevim jak sem tu fotku vrazit )
Crusy píše:U mně 6,2 - 6,5l kolem těch 90-120km/h..Dálnice i k 7l, pří 150km/h i k 8l..Město tak +- 6,5.. Hodně dělá styl jízdy, když se kochám tak to jde...
crui5er píše:Dobrá utopie Potom tedy nechápu, proč vůbec automobilky investují do vývoje složitých hybridních a čistě elektrických pohonů, když obyčejná 1.4 CVVT dokáže zázraky
TatkaSmoula píše:To mv12:
Poprve jsem 4,6 dosahl loni v lete pri ceste na dovolenou na Slovensko na trase Jindrichuv Hradec - Stary Hrozenkov (do te doby to bylo nejvys na 6,2 ... nepocitam dobu zabehu kdy to bylo i 7,5 nez si vsechno sedlo). V Hradci jsem nacpal u tankONO co se veslo a jel po obycejne okresce na Brno a dal, ale jen po okreskach, zadna dalnice. A v Hrozenkove ten palubni bazmek ukazoval 4,6 a tankovani to potvrdilo. Od te doby je fakt, ze pri rozumne jizde, vyuzivani tempomatu a brzdeni motorem neni problem se na tohle dostat. Ovsem kdyz sleduji ovladace (nikoli ridice) vozu, tak se nedivim nicemu. Plyn az do posledni chvile, zbytecna akcelerace a pak na brzdy, predjizdeni kdekoli jen abych predjel, atd, to se pak nedivim vysoke spotrebe a brzdy jsou za 30 tis v kelu i s kotoucema. Na Picantu mi desky vydrzely 140 tisic a spotreba byla kolem 4 (nema PP) podle tankovani. A to jsem taky jezdil denne stale stejnou trasu. Staci jezdit v pohode s prehledem a myslet trosinku dopredu, ze bude obec rekne navigace, ze jsou tam polisi rekne detektor i kilak predem a jinak se da v pohode na 50tku doplachtit jen s brzdenim motorem a podrazenim. A to dela strasne moc.
Tak to je, nemam duvod to nejak malovat a vymyslet. Nekomu to zere malo, nekomu vic, kazdy motor je jiny. Ale u vsech nejvic dela styl jizdy.
Kdyz jsem mel pujceny nahradni vuz Seat Toledo s 1,2TSI, mel najeto asi 2500km, tak jsem se v pohode podle PP dostal na 4,2 mym stylem jizdy. Kdyz jsem ovsem za to vzal na styl rallye plyn-brzdy, tak sel klidne na 8. S nim jsem za 14 dnu najezdil skoro 1000km.
elkan, Nemo55 píše: Takovou spotřebu mám zhruba také,... / ...nejezdíš mojim autem u mne naprosto podobně
olin píše:Všeobecný omyl je, že ekonomická jízda je pomalá . Naopak, ti co brzdí před každou zatáčkou a
zbytečně zastavují před kruhovými objezdy zdržují toho, kdo se snaží jet ekonomicky.
Jezdím 55/95 a většinou toho, kdo mne nepovolenou rychlostí předjede na rovině mimo obec
dojedu na kraji města před kruhovým objezdem nebo na světlech. Ekonomická jízda je hlavně
o plynulosti, protože nejvíc paliva je potřeba na rozjetí a zrychlení na požadovanou rychlost.
Sám mám najeto skoro 40 tisíc, spotřeba sledovaná od koupě viz podpis a to jezdím každý den
dvakrát přes celý Kolín.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé