Hmm, takze 77kW/104,7k@6300 ot/min misto 66kW/90k/6000 ot/min pri zachovanem tocivem momentu 137Nm pri 5000 ot a soucasnem snizeni emisi ze 139 na 137g a papirove spotreby z 7,4 / 5,4 / 6,1 na 7,2 / 5,1 / 5,8 (oboji bez ISG).
No tak to jsem fakt "rad" ze jsme koupili MY2010
Bylo by prima, kdyby to slo predelat prehranim softwaru, klidne bych i zaplatil nejakou tu soucastku kdyby tam nahodou byla nejaka zmena, ale obavam se ze vzhledem k tomu ze v technicaku mame jednou napsano 66kW, tak asi smula
I kdyz porad nevim co si o tom myslet. Vzhledem ke stejnemu udavanemu tocivemu momentu pri 5000 ot/min to vypada jen na zmenu pri vysokych otackach a my jsme se ani tem 5000 ot/min zatim nepriblizili. Na druhou stranu kdyz uvadeji i snizeni spotreby tak by to mohlo byt zajimave, protoze pri mereni spotreby urcite netocili motor tak vysoko... Ale zase zname duveryhodnost udavane spotreby
No to jsem z toho jelen
Chtelo by to videt krivky vykonu a toc. momentu obou motoru, ale vzhledem k tomu ze se mi to nepovedlo najit ani k te nasi 66-ce... (krome jednoho neduveryhodneho obrazku na jednom post-jugoslavskem oficialnim KIA webu)