Stránka 5 z 6

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 04.11.2011 10:18
od djtomy1
Panove taky me to mrzi,ale auto uz je ve vyrobe tak uz to neresim :cry: .Priste nebudu takovy hrrr a dam si pozor ;)

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 04.11.2011 11:38
od snike
djtomy1 píše:Nedalo,bud nizsi vybavu a motor85 sport za 384980kc nebo top spin plna vybava 94 za 524980kc.Mohl jsem si dodat max park. sensory a chip tuning nic vic mi nenabidli.Ja chte dual klimu a el.sklopne zrcadla a to nejde.


... já vím, že jsem hroznej šťoural :lol: :lol: :lol: , ale dle tvých příspěvků jsi ještě 11.10. se rozhodoval jaké auto objednat viewtopic.php?p=72100#p72100 ... a sleva na Top Spin je již od 4.10. což i ty sám v příspěvku potvrzuješ :yes: ... takže nechápu proč tady pořád uvádíš, že v té době byla cena těch 524.980,- :?:

... no nic jak sám píšeš, již máš objednáno ;) ... ať ti auto jezdí bez nehod a poruch :yes:

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 04.11.2011 17:35
od djtomy1
Ano spravne 424 980kc omlouvam se,ale ja se musel vlest do 400.Bohuzel se mnou bydli omezovac,:-( no a pres to nejel vlak.Pak me honil cas ,protoze aby auto slo do listopadove vyroby musel jsem do 15.10 slozit zalohu.

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 11.06.2017 22:16
od Polsondeside
Přidávám svůj postřeh z dnešní cesty na Orlík a kopcovité okolí přehrady. Mám Ceed I po fl 2010 66kW 1.4CVVT a musím napsat, že je to dost liný motor. Spousta kopců doslova trápila 4 převodový stupeň a bylo nutné podřadit a dostat otáčky alespoň nad 3.000, aby se auto trochu chytlo a další zamnou mě neupozorňovali světly, že se mám zrychlit. Prostě v těch kopcích tomu dost chybí výkon a další příležitost, kde je to otřesné je to auto rozhýbat třeba z nuly na devadesát v provozu tak aby jste nějak moc neomezily ostatní účastníky, pokud vjíždíte do komunikace z vedlejší. V ceedu se musí řadit jak o život a opravdu to tahat pod plynem, abych těch devadesát dostal co nejdřív. Rychlosti jsou velmi krátké a výkon motoru je do 3.000 otáček naprosto gumový. Většinou jezdím roviny a tam řadím kolem 2.000 otáček. Dnes jsem si ale všiml, že v kopcovité krajině je to velmi brzké řazení a někdy by e snad hodilo letět kopec za dva při plných otáčkách. Tenhle motor velmi rychle ztratí dech a jeho rozhýbání trvá velmi dlouho. Často vás ostatní raději předjedou. Nicméně rozumím, že po 90 koních a autu o váze 1250Kg nemohu chtít zázrak. Navíc je to asi vlastnost atmoséry. Nebo třeba něco dělám špatně a rád si nechám poradit.

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 12.06.2017 05:31
od Fester
Nic neděláš špatně, jen máš motorizaci spíše do města na nákupy :|
Mám totiž podobný postřeh :
Před 14 dny jsem jel s rodinkou na Mácháč, manželka a 3 čufťi v zadu + nabouchanej kufr na 3 dny stanování .
A i když ta cesta je v celku normální, tak i těch 140 kobyl mělo občas problém se zvoleným převodem :huh: Hodně řazení a požitek z jízdy úsměv rozhodně nezanechal.
Podle mě je to převodovka ten nejslabší článek ... je naladěna spíše do měst a 5/6 stupeň je perfektní na dálnice , na klikaté silnice s občasným stoupáním ruku ze šaltpáky prostě nesundáš :no:
Minulý rok jsem měl ještě Nissan Tino 1.8 benzín (85kw) kterému bylo 14 let , byli jsme tam celkem 4x dokonce i na delší dobu tak že kufr nešel ani zavřít. Stejná cesta kterou jsem si pokaždé užíval, zvládalo jako nic :thu:

Kia je prostě někde úplně jinde 8-)

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 12.06.2017 10:40
od Polsondeside
je to fakt hodně znát. Rychlé rozjezdy na vyšší rychlost nebo stoupáky po klikatých silničkách znamená neustále podřazování a trápení plynu do vyšších otáček než to vůbec chytne nějaké ty koníky z výkonu. Na pohyb po rovinách to celkem stačí ale o to ještě hůře když jsem si pomohl v interiéru klimatizací k dalšímu snížení výkonu. To auto prostě pak už vůbec nejede a strkám to očima dopředu. Možná si nechám změřit aktuální výkon po sedmi letech. Skoro bych řekl že i těch 90 koní už to ani nemá. A to jsme v autě byli dva lidé a prázdný kufr :D

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 12.06.2017 17:55
od Milan_SK
Netreba robit paniku, urcite to ten vykon ma, ale treba si uvedomit, ze to je skratka 90 koni. Pri 3000 otackach tam mas mozno tak cca 45-50 koni a ked ides v kopcoch a nalozeny, tak skratka s takym vykonom tam moc vody nenamutis. Treba to zdimat az do maxima. A nabuduce kupit vykonnejsi motor :)

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 12.06.2017 18:21
od Fester
Je fakt že mě v autosalonu dali jasně najevo, že můj výběr motoru 1.6L je nejlepší volbou. U 1.4L má spousta lidí vidinu úspory paliva a poplatků na povinném ručení, ale pak si drbou hlavu k vůli nedostatku výkonu a vyšší spotřebě :|
Ale aby jsi při zapnutí klimatizace cítil tak markantní pokles výkonu je fakt divný :?
Otázkou je, jakou děláš údržbu motoru .. :whistling:

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 12.06.2017 18:37
od Milan_SK
Tomu poklesu vykonu pri zapnutej klime by som sa nedivil Fester. Predsa je to len atmo 1.4-ka. Klima ti berie tak 2-4 kW podla podmienok a pri takom slabom motore to je uz skratka poznat. Pred Ceedom som mal Hondu Civic 1.8 VTi, ktora mala 169 koni (124 kW) a ked mi v nizkych otackach, kde este motor nemal vykon zapla klima, tak som to veru citil.

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 13.06.2017 07:40
od Polsondeside
mě připadá, že na tom mém motoru je poznat i takový rozdíl jako když jedu sám či ve dvou (žena 65kg) :D
S klimou jsou nástupy na plynu rozhodně línější ještě víc...
Troufám si říct, že motorově to nebude. Mám jednoho z neejlépe udržovaných Ceedu co tu jezdí s pravidelnou údržbou až přehnaně. Asi je to prostě jen slabý a já se hold s takovou kopcovitostí zatím nesetkal ;)

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 13.06.2017 07:56
od Fester
No , tak potom jedině tu 1.6 :thu:
Ale ,stejně je to divný :? já třeba ani nepoznám že klima běží a to ani na volnoběh.

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 13.06.2017 11:21
od Polsondeside
No už sem četl, že ta 1.4 se takhle prostě chová.
Třeba na volnoběh když pustíš tlačítkem klimu tak doslova slyšíš jak na vteřinu padnou otáčky a hned se zase vrátí.
Ale jezdí to spolehlivě a spotřeba je 6.2 :thu:
Příště určitě 1.6GDI....

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 13.06.2017 17:56
od wayne
Fester píše:Je fakt že mě v autosalonu dali jasně najevo, že můj výběr motoru 1.6L je nejlepší volbou. U 1.4L má spousta lidí vidinu úspory paliva a poplatků na povinném ručení, ale pak si drbou hlavu k vůli nedostatku výkonu a vyšší spotřebě :|
Ale aby jsi při zapnutí klimatizace cítil tak markantní pokles výkonu je fakt divný :?
Otázkou je, jakou děláš údržbu motoru .. :whistling:


Ked som si ja vyberal auto, v kazdom autosalone, to, o ktore som prejavil zaujem bolo samozrejme najlepsie na svete. Astra K 1.4T, Honda Jazz, Cee'd 1.4, Peugeot 308 s 3valcom 1.2 110PS, atd... :) Ja som si vybral to, co mi vyhovuje. Miesat rychlosti a jazdit na 2500-4000rpm mi nevadi, paci sa mi to. Niekto uprednosti turbo a automat. Moj motor je slaby lowend, ale ked pridam plyn ide. Mam zatial najazdenych nieco cez 4000km, jazdi to spokojne. Silnejsi motor potesi, urcite. Na druhej strane - vozim prevazne rodinu, casto 2-3 deti, a je aj dobre, ze sa nemozem hrat na pretekara :)

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 13.06.2017 19:52
od Fester
Sice nějak nechápu souvislost , ale byli mě jasně řečeny klady i zápory. Navíc jsem šel kupovat už rozhodnut pro 1.6 , pro pěti členou rodinu dostačující . Je jasný že všude se budou snažit vychvalovat :D Původně to mělo být Mitsubishi ASX , ale KIA prostě vyhrála na plné čáře :thu:

Re: CEED 2010 výkon.

PříspěvekNapsal: 14.06.2017 13:39
od Milan_SK
Polsondeside píše:No už sem četl, že ta 1.4 se takhle prostě chová.
Třeba na volnoběh když pustíš tlačítkem klimu tak doslova slyšíš jak na vteřinu padnou otáčky a hned se zase vrátí.
Ale jezdí to spolehlivě a spotřeba je 6.2 :thu:
Příště určitě 1.6GDI....

Hlavne sa poponahlaj. Ked chces nove GDI tak musis kupit este rychlo aktualneho Ceeda, v novom uz bude 1.4 T-GDI a klasicku 1.6 atmo uz nedostanes ;)