Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
skontroluj si aj kabelaz ci nie je porusena a idealne by bolo premerat kable ci nie je niektory zlomeny a na vonku to nie je vidno alebo mas fakt vodnatu naftu co v a nie je nic nove.inak takmer kazdy palivovy filter(diesel)sa da odkalit cize ta voda odtecie po uvolneni zatky na spodku kde je aj to cidlo, netreba zakazdym vymenit filter i ked clovek ma lepsi pocit ked ten filter vymeni
to odkalenie bola prva vec co som urobil, ani kvapka vody, takze som vymenil filter, bol cisty ale ked uz je novy tak som ho tam dal 5 € - a opat hlaska, diagnostika neukazala nic len - voda vo filtri. Premeral som aj kable-izolacia aj konektor je OK, nic ine tam uz neviem len ten snimac, a ako si pisal ta nasa skvela nafta ,
Dobrý deň.Mám Kiu Carens 2.0 benzín r.v.2008 prerobenú na Lpg,zatiaľ som s autom celkom spokojný,ale už asi 3 týždne mam problem zo štartovaním.Hlavne rano ked idem do prace.AUTO naštartujem ale až po cca 3 sekundach.Proste mi dlhšie točí štartér,kým naštartujem.Prosím Vás má s tym niekto nejake skúsenosti.Jeden mechanik mi doporučil vymeniť palivový filter,ale mám pochybnosti či to pomôže Pred týždnom som vymenil akumulátor ,myslel som že by to mohlo pomoct,starý akumulator mal slaby štartovací prúd,ale nepomohlo to.poraďte prosím...ďakujem
Caute,mohli by ste mi tu niekto hodit postup vymeny palivoveho filtra aj s odvzdusnenim p.systemu?moc by mi to pomohlo,pretoze si myslim ze to je vec ktoru si kazdy dokaze spravit sam a nechce sa mi vyhadzovat peniaze mechanikovi za vymenu oleja a filtrov.Za kazdu radu Dakujem Mam Kiu Ceed,1,6 CrDi 84kw,r.v.2008
Jedine co doporucuji, je na novy filtr nasroubovat spodni senzor pritomnosti vody v nafte (nejak extremne se neutahuje, muzes ho snadno ukroutit ) a do filtru nalit dopredu cistou naftu, kterou si natankujes solo do kanystru a nebo odsajes z nadrze, aby pak auto po nekolika otoceni klicku normalne nastartovalo a netrapilo se, ze nema naftu, ale jen vzduch v palivovem systemu. Ten neni treba nejak odvzdusnovat
To co popisuji je treba zde:
PS: tesneni filtru se da maznout motorovym olejem, a jinak ja ten filtr sundavam i s drzakem (cerny plech na videu na konci), protoze na nem drzi kabel toho senzoru a filtr je v nem jeste utazeny