pravidelný interval do 30tis km kontrola a seřízení, a pokud nevyjdou vule v toleranci musí se měnit zdvihátka a to je fakt opruz to celé rozebrat, vačky dolů a mít správné zdvihátka. Měnilo se jich celkem asi 8, už si to taky nepamatuju přesně.
Olej s LPG max 10tisíc km, jinak je kyselej jak citron, při couračkách na krátký trasy klidně i méně a výměna.
Tahle prevence je jediná možná pro dlouhodobou živnotnost plyňáku.
To že by v servise někdo do předepsaných 120tis km sundal víko ventilů nehrozí ani omylem a to je právě zásadní chyba. Plynový auta vyžadujou uplně jiný styl servisu a ten se ani zdálky neblíží long live intervalům... Ono to pojede dál, ale pak jsou to právě ty KO hlavy, svíčky co mají utavené elektrody, protože v manuálu je výměna za X set tisíc km.. , absolutně rozhozená mapa plynu, zalepený plynový vstřikovače LPG, neseřízený membrány na reduktorech.. a pak ty auta jezdí na chudou směs a zase je to cesta do pekla. Není to pro každýho ty plyňáci, ale zásadní problém začíná většinou u nedostatečného informování uživatelů a nedostatečném servisu.