Inu a jak myslíš, že se tam to aditivum dostává, je to zcela podtlaková věc. Kapátko právě omezuje množství, které dávkuješ a dopravuješ rovnoměrně do systému distribučním pavoukem. Nebo můžeš použít modernější elektronické kapátko, které umí kapat jinak ve vysokých otáčkách a jinak ve volnoběžných otáčkách. O technických vlastnostech dané kapaliny ti doporučuji přečíst nějaké podklady od výrobce JLM, který je velmi rozšířený a funkční a má na stránkách i docela slušné vysvětlení své funkce. Je to v podstatě jako aditivum VIF, který je taky ve své podstatě nehořlavý, ale jeho dávkování má velmi příznivé vlastnosti na spalování.
Samozřejmě je pak skupina lidí, kteří funkci budou vždy zcela vyvracet. Nechť si to do plynového auta nedávají
je to demokratická svobodná vůle. Nicméně když i tak výrazný výrobce jako Princ u motorů od roku 2000 výš má předepsáno aditivum v podstatě pro všechny aplikace, něco to už vypovídá zejména o odolnosti motorů po miléniu, kde je nutné se k tomu chovat podstatě obezřetněji.