Zdar, chci se zdejších znalců naftových motorů zeptat, jestli je nějaký "technický" rozdíl mezi motory HIGH a LOW power CRDI... nebo jestli se jedna jen o přiškrcení motoru softwarově.
Díky za odpovědi.
nepleties si to s benzinom? naopak, pri +-4500rpm koncit musi. a konci tam takmer kazdy jeden diesel na svete. nejde o vstreky, ide o to, ze nafta pomaly hori, a cez 4500rpm ti bude doharat okolo vyfukovaho ventilu ci na lopatkach turba. a to je najlepsia cesta k ich zniceniu. nehovoriac o tom, ze turbo ktore zabera od nizkych otacok zakonite v tych vysokych nebude stihat. a ked clovek necha motor nacipovat, prida sa na tlaku turba a uzivatel to toci do cervena, tak turbo obvykle moc nevydrzichupo píše:Zatial sa mi to potvrzduje aj spravanim 66KW, ked to poriadne dusim, tak ide jak slak do otaciek, ale od urcitych otaciek uz nezrychluje, jednoducho uz viac nezvysuje vstreky.... Nemoze predca koncit vykon u 4500ot
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé