symptomy unaveného napínáku řetězu jsou vždy stejné a jsou slyšet, při startech, při provozu a zkušený mechanik je velmi rychle odhalí. Na Tsi se dělají řetězy i po 50-60tis km.
Problém je v tom, že mnoho uživatelů naprosto nemá cit pro změnu zvuků auta a mechanici co se o auta starají na nějakou kontrolu řetězů nemají čas a chuť se do toho pouštět a někdy vubec netuší, jakej rozvod motor používá jestl iřemen nebo řetěz.... Volej, filtry, destičky a nazdar.. A ano, je to způsobené brutálním selháním konstrukce, použitých materiálů a šetření na nesprávním místě a pak je ve spolupráci s nevhodným servisem to dělá hodně vrásek neštným majitelům, co vubec netuší ( na druhou stranu - kia se docela rychle poučila a nové sady rozvodů jsou v cajku.. a nemáme 10-15variant jako TSI kde jsou majitelé krutě pokusnými králíky a kamarád už dostal 3tí sadu v garanci u 1,4Tsi sharana