benzínové motory v KIA

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Mirse » 18.10.2017 14:47

Nepřu se, třeba máš pravdu ale jak já poznám že "aditivovanej" benzín na pumpě je opravdu aditivovanej :?
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP
Silver Lunar
23500 km 6,4 / 100 km
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive, paket Color Grey+Navi
Silver Sirius
37900 km 6.8/100 km - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3921  Témata: 1
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (1)

Kia Ceed SW III (2020)
23500 km @ 6.4 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Milan_SK » 21.10.2017 13:19

Tankuj na znackovych pumpach a tie benziny aditivovane urcite budu. Ja tankujem roky na Slovnafte a vsetky ich paliva su aditivovane, co potvrdzuju aj testy paliv. Jasne ked tankujes niekde na minipumpe, kde povod paliv nie je uplne jasny, tak tam si asi isty byt nemozes.
Kia cee´d 1.6 GDI Gold, Dark Gun Metal, MY 2016
Honda Civic 1.8 VTi - predané
Uživatelský avatar
Milan_SK Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 372  Témata: 4
Registrován: 05.02.2017
Bydliště: Sereď  Slovakia (sk)

Kia cee'd (2016)
52000 km @ 6.8 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod melonsvk » 21.10.2017 17:03

Ja tankujem naftu na Benzine, vraj ju aditivuju v spolupraci s firmou VIF, ale nikto ti nepovie, ci davaju aditiva v pomere 1:1000 alebo 1:100000. Preto tam lejem aj obycajny VIF, nie ze by som im neveril, ale pre dobry pocit, ze motor dostava to co potrebuje.
Kia Rio 1.4 CVVT (2013)
Kia Cee'd 1.6 CRDi DCT (2016)
Kia Optima 1.7 CRDi DCT (2016)
Obrázek
Uživatelský avatar
melonsvk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1295  Témata: 15
Registrován: 31.01.2015

Kia Optima IV (2016)
80000 km @ 6 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod jozzo » 21.10.2017 20:45

Do Ria tankujem Tesco, nakolko to mam 300 m od baraku klasicky benzin + Vif. Pred tym auta co som mal podobne. Nikdy ziaden problem nebol, ani benzin, ani nafta. Je tam velmi velky obrat zakaznikov, furt maju plno,cize je palivo stale cerstve. Okrem toho mam sluzobne, kde mam fleetovu kartu Shell na 95 fuellsave. Mam nabehane skoro 200 tis.km uz na tomto benzine, ziadny Vif a motor krasne bezi, necuka ,neskube ani nic podobné, ani ziadna zavada nikdy nebola. Cize niecim to tam asi aditivuju zrejme, nic ine som tam nikdy nenatankoval.
KIA Sportage 1,6 Tgdi Gold Mhev 7DCT, Experience green 2023....
Kia Ceed 2019 1,4 MPI Silver+Silver pack - predané
Kia RIO III EX 1.25 - predané
Seat Leon 1,9 TDI - predané
Uživatelský avatar
jozzo Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 622  Témata: 4
Registrován: 05.12.2015
Bydliště: Košice  Slovakia (sk)

Kia Sportage V (2023)
0 km @ 0 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Mirse » 23.10.2017 07:09

Milan_SK píše:Tankuj na znackovych pumpach a tie benziny aditivovane urcite budu. Ja tankujem roky na Slovnafte a vsetky ich paliva su aditivovane, co potvrdzuju aj testy paliv. Jasne ked tankujes niekde na minipumpe, kde povod paliv nie je uplne jasny, tak tam si asi isty byt nemozes.

Psal jsem, že tankuju Efectu 95 na Benzině ... a jinak mám stejné myšlenky a přilévám VIF jako píše výše Melonsvk :thu:
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP
Silver Lunar
23500 km 6,4 / 100 km
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive, paket Color Grey+Navi
Silver Sirius
37900 km 6.8/100 km - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3921  Témata: 1
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (1)

Kia Ceed SW III (2020)
23500 km @ 6.4 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Berka » 26.10.2017 21:52

Před pár dny jsem byl na emisích s manželčinou Fiestou do které přidávám pravidelně VIF, stejně tak jako do ceedu. Přiznávám, že jsem poprvé asi po 20 letech absolvoval emise tak jak mají opravdu být a auto nechal ze zvědavosti změřit. Technik byl celkem v mírném šoku když viděl tak nízké hodnoty a já taky. Věřím tomu, že část podílu na tom má i pravidelné přidání aditiva a tím i čistota vstřiků a spalovacího prostoru. Auto má najeto 125 tis. a nemělo sebemenší problém.
Teď něco jiného, aktuálního: http://www.autoforum.cz/predstaveni/hyundai-ukazalo-prvni-ze-zbrusu-novych-motoru-pokorit-ma-i-to-nej-od-mercedesu/
Jsem rád že Hyundai/Kia se dál drží tohoto objemu a je zde naděje na slušnou řadu motorů.
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Uživatelský avatar
Berka Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2029  Témata: 10
Registrován: 17.12.2007
Bydliště: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Subaru Outback V (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Mirse » 27.10.2017 07:25

Hmmm - docela zajímavé :thu:
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP
Silver Lunar
23500 km 6,4 / 100 km
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive, paket Color Grey+Navi
Silver Sirius
37900 km 6.8/100 km - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3921  Témata: 1
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (1)

Kia Ceed SW III (2020)
23500 km @ 6.4 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod only_one » 27.10.2017 07:56

současný model měření je k smíchu. U benzínového motoru neprojde fakt jen hujda co nemá těsné potrubí, nemění se na ní svíčky, žere olej a má načatej kat.. A co je do Euro 4, to snad u benzínu ani nemá smysl měřit :-D
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod Mirse » 14.11.2017 07:52

Tak se výrobcům snad začalo rozsvěcovat a už přiznávají sami, že downsizing opravdu není to pravé ořechové ;) Je to zajímavé hlavně cca od poloviny do konce článku ...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/aut ... -internetu
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP
Silver Lunar
23500 km 6,4 / 100 km
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive, paket Color Grey+Navi
Silver Sirius
37900 km 6.8/100 km - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3921  Témata: 1
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (1)

Kia Ceed SW III (2020)
23500 km @ 6.4 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod srek79 » 16.12.2017 22:25

Abych nezakládal nové téma, vložím to sem...

V novém Světe motorů byl test Ceedu II jako ojetiny. Celkově vyzněl, dá se říct, pozitivně. "Zatím zdravý jako řípa". Tak ono po 5 letech, co se JD vyrábí, by nějaké problémy neměly mít nárok..
Co mě překvapilo, bylo ne/doporučení motoru 1,4 CVVT. Čekal bych jako jediné mínus tohoto motoru "málo kobyl". Co jsem doposud o motoru četl, byla jedna z předností právě spolehlivost. A z vlastních dojmů pak doplním ještě tichost a lehkost běhu, ochota jít do otáček, asi se dá říct i reakce na plyn. Jako jediné mínus (se kterým jsem ale do toho při koupi šel), je s ohledem na váhu auta právě nedostatek výkonu. Samozřejmě se s tím jezdit dá a to i kombíkem, ale pro potřebu více zrychlit, notabene v kopcích, to chce točit a podřazovat. No ale k tomu testu: - zatuhlé pístní čepy a vydrolující se katalyzátor - o tom slyším ve vztahu ke Gammě 1,4 poprvně...
VIF nedávám, tankuju většinou TANK ONO, Robin, sem tam Benzinu, tedy to co je u nás v okolí. Olej v servisu. Do teď ŤUK ŤUK (55000km/4,5 roku) bez problémů.
Je možné, že to sespali v reakci na nějaký vylýtaný kus s velkým nájezdem po diletantovy, který kašlal na údržbu a dával tomu céres. To by se potom ale nelíbilo i jiným motorům i u jiných značek.
Právě díky nepřímému vstřiku u 1,4 CVVT bych řekl, že ty, na rozdíl od trochu složitějších a modernějšíéch přímovstříků, by na palivo tak choulostívé být nemusely (hlavně v Ceedech II, kde jsou už, po různých inovacích od +-2005, předpokládám nejvychytanější). Sváděli to právě na nekvalitní palivo či olej.


To jen tak námět do diskuze ... :)
Kia Ceed SW II, 1,4 CVVT, Comfort plus (2013)
Kia Sportage 1,6 GDI, Exclusive, 2019
srek79 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 45  Témata: 1
Registrován: 02.01.2014
Bydliště: Rakovnicko  Czech Republic (cz)

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod mv12 » 16.12.2017 22:56

Čtu tu vše už od poloviny 2014, ale že by si tu někdo stěžoval na "zatuhlé pístní čepy a vydrolující se katalyzátor" jsem nějak nezaznamenal. Pokud ano, rozhodně ne hromadně. U nákupu bazarových 1.4 bych se spíš obával přeskočení řetězu... To tam nezmínili? Nenahodil bys sem sken toho článku?
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3113  Témata: 21
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
104000 km @ 6.73 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod srek79 » 16.12.2017 23:33

O řetězu tam není ani slovo. Při tom to ty motory dřív trápilo asi nejvíc. Těžko říct, kde vzali zatuhlej čep v pístu.

Skener tu teď nemám. Zkusím to až v pondělí. Nejvíc se to tam "točilo" okolo té modré 1,6CRDi (2SJ 7457 :-) ), která už byla i v jiných testech. A tu naftu tam doporučují nejvíc.
Jen v kostce:
1,4 CVVT (73kW, 137Nm, od 2012).
S nešizeným konstrukčním základem je Kia Ceed těžší než většin konkurentů a 1,4 ji stačí jen tak tak. S omezenou dynamikou by se člověk třeba smířil, s rizikem vážných závad (zatuhlý pístní čep, vydrolený katalyzátor), které dokážou popravit motor, však v žádném případě. Pokud už jej máte, tankujte palivo s čistícími přísadami, nešetřete na oleji a nechávejte každý rok osciloskopem (ne běžnou sériovou diagnostikou) ověřit funkci sondy lambda. V každém případě nejvíc problémů s katalyzátorem mají motory přestavěné na LPG - těmtoverzím se raději vyhněte.
1,6 GDI (99kW, 165Nm, od 2012).
Zatímco třeba v SUV Sportage to byl líný motor vždy (výkon vyhnaný otáčkami není to pravé pro těžká auta), v Ceedu funguje pěkně. Ale jen doku je nový. Kdo jezdí na běžné české palivo, tomu karbon v sání a na pístech rychle přistrihne letky - dynamika klesá, spotřeba roste.
1,4 CRDi (66kW, 240Nm, od 2012)
Menší diesel není moc přesvědčivý. Na plyn reaguje až ve chvíli, kdy jej zaryjete do podlahy. Zejména za studena má nepříjemný nýtovací zvuk - úprava softwaru pomohla jen některým vozům. Vstřikování Delphi sem tam nějakou závadu má, je však potřeba uznat, že široká síť značkových servisů siesl jej opravuje schopně a levně.
1,6 CRDi (94 či 100kW, 260 či 300Nm, od 2012)
Jednoznačně nejlepší motor. Překvapivě tichý a pružný, s jednoduchým a spolehlivým vstřikováním Bosch. Pokus se u jím poháněného Ceedu přece jen rozsvítí kontrolka závady, zřejěm jen kuny překousaly kabely od čidel FAPu.
--------------------------
Obecně:
Klady:
Komfortní odpružení. Tichý a spolehlivý diesel 1,6 CRDi. Odstraněné chyby předchůdce (hlučnost podvozku, koroze dveří). U většiny motorizací 6 převodů. Vynikající automaty pro diesel. V ČR prodané verze nemají stop-start (nepotřebují speciální drahé akumulátory). Sedmiletá záruka.
Zápory:
Vysoké ceny některých náhr. dílů. Omezená dynamika benzinových 1,4 CVVT a 1,6 GDI. Hlučný diesel 1,4 CRDi. Měkká zadní péra. Jen jedna, a ještě slabé couvací světlo. Horší aerodynamika.
PS: jen technická u tý aerodynamiky. Ceed je v nižší střední auto se snad nejvíce skloněným př. sklem, plasty pod motorem a podlahou. Asi jeli na měkkých gumách s přibrzdující brzdou, nebo jestli to mají z nějakých dat. či čert ví jak na to přišli... :-) ..
------------------------
V závadech a problémech - už bez přepisu:
Blikajcí LEDky denních světel - mění se v záruce
Hluk 1,4 CRDi - vyřešila až pozdějí úprava SW
Klepání a ztráta výkonu 1,4 CVVT - díky nekvalitnímu palivu nebo oleji zakarbonování a ztáta pohyblivosti pístních čepů - velké tření a rychlé opotřebení válců. Řešením genrálka nebo výměna "Spodku" za bratru 111.520 CZK.. :-)
Svítící kontrolka závady motoru a násl. celk. poškození 1,4 CVVT - První přčínou špatná lambda, apk poškození katu příliš horkými plyny. Násl. rozpad tělesa a úlomy vtaženy zpět do motoru a .. konečná.
Klesající výkon u 1,6 GDi - karbon v sání a válcích. Diganostika nicnenapíše.
Bílý kouř po stratu u 1,6 CRDi - špatný některý žhavič. Do Euro 5 to kontrolka nezachytí.
Kovová palivová bnádrž - hrozí, že někdy to muže proreznout. Nová 13.770 CZK.

-----------------------

Hlavně u těch 1,4 to vypadá hrozivě a neznalého by to i odradilo, ale jak tu zaznělo, nikdo to tu neřešil už co to Ceedů dávají od 2006. A určitě už mnozí mají natočeno i přes 200tkm. Jsem v klidu , i když brouka do hlavy to nasadí. :-)
Kia Ceed SW II, 1,4 CVVT, Comfort plus (2013)
Kia Sportage 1,6 GDI, Exclusive, 2019
srek79 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 45  Témata: 1
Registrován: 02.01.2014
Bydliště: Rakovnicko  Czech Republic (cz)

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod mv12 » 17.12.2017 10:50

Někde k tomu přijít museli :? Tohle se nepíše na základě dat z jednoho auta... Tady na fóru je sice dost lidí, takže nějaký vzorek tu máme, ale nic reprezentativního. To že se to tu neobjevuje ještě neznamená, že to neexistuje. Spíš se asi dá čekat, že jsou tu zaregistrovaní lidi, co se o auto víc zajímají a tudíž asi i starají...
Nebo třeba u GDI píší o zakarbonování motoru a snižujícím se výkonu a zvyšující spotřebě. O kolik a od jakého cca nájezdu už tam asi není. Ono je rozdíl, jestli mi spotřeba stoupne o deci nebo o litr, výkon klesne o 2kW nebo o 20 kW a jestli po 50 nebo 200 tis. km... Nicméně doufám, že ta aditiva, co nás tam tady kvůli tomu karbonu lije dost lidí, tomu opravdu pomůžou :D
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3113  Témata: 21
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
104000 km @ 6.73 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod mischo750 » 17.12.2017 11:11

ked uz su spomenute tie aditiva davate nieoc do nadrze pri tankovani? ak ano? kedy? jar leto jesen zima? aku znacku? vsimli ste si rozdiel? a ako casto to davate? vdaka :)
mischo750 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 87  Témata: 11
Registrován: 07.08.2016
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia ProCeed GT (2020)
19000 km @ 9.1 l/100km

Re: benzínové motory v KIA

Příspěvekod snike » 17.12.2017 11:20

Tady mas k aditivum samostatne vlakno
viewtopic.php?t=6539
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 97.999 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6101  Témata: 86
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1)
17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1)

Kia XCeed (2021)
97999 km @ 8.00 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé