Polsondeside píše:tak teď jsem objevil na netu takovýto poučný odstavec a jsem z toho znovu jelen
ŘAZENÍ SMĚREM NAHoRU: Před přeřazením rozjedeme auto na patřičnou rychlost (obzvlášť do kopce). Spojku sešlápnem na zem a pustíme plyn - pozor, nikdy nepouštějte plyn dřív, než je spojka na zemi. Poté zařaďte vyšší rychlostní stupeň. Spojku dejte do záběru a přidávejte plyn - nikdy nepřidávejte plyn, dokud spojka není v záběru. Spojku chvíli podržte a za současného přidávání plynu dejte spojku až nahoru.
Za sebe mohu tvrdit, že řadím tak, že nejprve pustím plyn a současně sešlápnu spojku...řadím a následně pouštím spojku úplně a současně přidávám plyn.
No opravte mě někdo jestli to tak není....
elkan píše:S tím karbonem mají problémy všechny přímovstřikové motory. Já dávám aditiva do tankování třeba u shellu, ale teď ze stejného důvodu tankuju MOL, a tam mají aditiva standartně, podle toho, co reklamují....
Moc tomu nerozumím, ale někde jsem četl, že karbon se usazuje především v autech s egerventilem, kdy se část spalin vrací do sání. A kia egerventil zřejmě ještě nemá, nebo se pletu?
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé