Vliv na starty minimální, pokud bys měl špatné čerpadlo poznal bych to hlavně v záběru v otáčkách, kde je požadavek na objem paliva daleko větší jak při startu. Podle popisu nemáš Gdi, takže ani vysokotlakou benzínovou pumpu. U čerpadla bych problém nehledal. To samé filtr, pocítil bys cukání v zátěži a otáčkách. Tlak paliva by měl být ověřitelný diagnostikou, ale na čerpadlo ani filtr bych nesázel.
Studené starty je nutné hledat v setupu přípravě směsi za studena. A tedy bych se podíval na čidlo teploty, zdali ukazuje správně a auto ví, že má jet na sytič. To je taková první věc, když auto netuší zdali je studené nebo teplé, nemůže to fungovat dobře. ZA studena taky bude špatně startovat, při jakémkoliv falešném vzduchu. I nepatrná maličká neplecha na sací části, která teplem zmizí po roztažení materiálu může být problém horších nebo špatných startů. Pak poloha klapky na studený start, může být zanesená bordelem, nebude mít správnou polohu.
U Renolta jsme řešili po čase kontinuální potíže se studeným startem a bylo to způsobeno prazvláštním systémem korekcí, které se vždy po čase dostaly do něajakých konečných mezí a pomohlo jen výmaz přes diagnostiku a zase to nějakou dobu fungovalo.. což byl ale výmysl <>
to snad kia nemá