od only_one » 02.12.2018 13:31
diskuze o funkčnosti Vifu mi přijdou nepatřičné. Jak samotný VIF i společnost Langchemie se snaží stále svoji recepturu vylepšovat i s ohledem na stále se posunující obsah biosložky a tím se může měnit barva složení a dejme tomu i viskozita, ovšem naprosto padlé na hlavu mě přijde názor prezentovaný na Hyu, že má horší účinnost. Hovořil o tom už před pár lety šéf VIfu kde se změnila barva zimního vifu právě kvuli změně složení nafty a vznikl neuvěřitelný flame uživatelů, co nemají co na práci a vymýšlí konspirační teorie a právě ve vztahu k měnícím se složení základních paliv nemůže ani vif zůstat pořád stejný. A stejně jako se stále vyvíjí aditivace olejů a aditivační balíčky se mění co dva roky a vylepšují se, tak předpokládám, že i vývoj jde u aditiv do paliv nějakým směrem a má to vliv na vnější vzhled, vůni, konzistenci.
Většina diskutujících hodnotí výrobek pouze subjektivně a je jedno zdali jde o VIF, MIllera nebo jiný aditiva do paliva. Nicméně v současné době neexistuje žádný dostupný laboratorní test pokrývající dnešní aditiva s funkčností dnešních paliv.
Jedno je však zcela jasné - čím mladší motor, tím citlivější na kvalitu paliva. Od doby Gdi,Fsi, Tsi, Tgdi pro majitele co nemění auta před zárukou v podstatě povinná. Není otázkou zdali budou mít ty motory problém, ale KDY a jak zásadní ten problém bude a to co může uživatel udělat je aditivovat nebo tankovat aditivovaný benzín, přičemž nalejt to aditivum do nádrže je jediná jistota že tam to aditivum je. byť na stojanu může být napsáno cokoliv, realita může být trošku jiná a to zejména u stanic, kde je aditium mícháno z cisterny při stáčení.
Takže za mě - já aditiva používám, používal sem je u dízlu a používám je i benzínů a trvale. Dřív jsem používal VIF ale nebavila mě manipulace s plechovkou a tím mini víčkem, dokonce do Jaguaru ho ani nenaleju, neboť víčko je vodorovně na kufru a je tam klapka do které musím něčím páchnout, jinak to teče do přepadu a to není moc ok, nebo přelévání do jednorázového balení tak jsem přešel na MIllers Ecco Max, který je uživatelsky daleko příznivější a dá se tím klapka dobře překonat, rychle aplikovat do jakékoliv nádrže. Kdyby měl vif lepší aplikaci, zůstanu u něj.