protože pokud by to automobilka přiznala, pak bys byl otrok auta.. protože ta regenrace probíhá opravdu ale opravdu často a lidi by se tak nějak vzbouřili.. 120km je výsměch.. totální debilita na Entou.. hlavně při časté regeneraci se extrémně ředí olej naftou. Kluci mi ve výzkumáku nechavali dělat po 15 tisících km tribotechnicky rozbor .. opravdu ultra nevhodný motor na long life 30tiusíc. A to jezdím průměrně 40-50tisíc ročně, takže štreky a městu se vyhejbam. Olej byl v podstatě na hranici s obsahem sazí a měl nezvykle vysoké procento nafty v sobě. Což jednoznačně dělá regenerace, kde se vstřikuje nafta navíc. Ve spojení s olejem C2 totálně nevhodná kombinace až člověk nechápe..
Takže pokud se bude jezdit na kvalitní naftu a ta regenerace se udrží kolem těch 300-400km tak by to mělo být ok. Ale při kratších intervalech je to zlé ... Alespoň pro motory Euro 6 Crdi 100kw.. zlatý Adblue a zlatý Franzouzi a jejich Hdi, co tu regeneraci umí asi tak o 10000x lepe než Kia s Hyundajem.
Prakticky ekonomikcý provoz má ta nafta jen pokud neregenure, jenze protože regeneruje 2x-3x za nádrž, tak to zvedne na nádrži spotřebu o litr i víc takže já mám třeba průměrně 6,5l/100 což mě teda neuspokojuje, prootže Gdi 1,6 99kw jezdá kombinovaně na 7,1......