Prosím o radu: Mám řadovou garáž, v této době tam bývá kolem 8 - 10 stupňů. A najednou mi první start trvá asi tak jednu sekundu, dosud to vždy bylo "na brnknutí". V podezření na žhavení jsem zkusil nažhavit, vypnout zapalování a nažhavit znova - a naskočil zase na brnknutí. Tak jsem chtěl zkusit žhavící cívky. Ty mají mít odpor asi 0,8 - 1 ohm, takže čtyři paralelně (jsou na jednom přívodu, tedy paralelně) musí mít asi 0,2 - 0,25 ohmu. Netroufám si demontovat vrch motoru, jen ten nacvaknutý plast. A vidím jen levý žhavič, docela hluboko utopený. Ale dostal jsem na něj měřícím hrotem a proti kostře mi to ukázalo
asi 5 ohmů!!! (Měřeno 2x dvěma různými multimetry.) To by znamenalo, že jsou všechny vadné... Najeto mám jen necelých 82 tkm.
Měřím na správném místě (ten šroub M4)? Fotky jsou samozřejmě foceny zepředu, detail je na celkovém pohledu vlevo nahoře, tedy zezadu - od spolujezdce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.