Uz som sa chvilu tesil, ze sa interval regeneracie ustalil na 350km a vcera sa spustila po necelych 200
A pritom trasy jazdim takmer vyhradne stovky kilometrov v kuse... To je teda radost s tym DPF, ale aspon ze sa nafta nemiesa do oleja, hladina je stale rovnaka (alebo sa miesa a popritom ho motor stiha spalovat
)
A v logike prevodovky tiez hladam nejaky vzorec chovania, ale obcas mi jej rozhodnutia nedavaju ziadny zmysel. Na jednej strane sa neboji tam hodit sestku aj pri 140tke - aj ked vobec neni treba, na druhej strane v miernom tiahlom kopci a pri 70km/h tam drzi sedmicku jak keby iny prevod neexistoval
Jedine co som odpozoroval je to, ze obvykle radi nizsie ked aktualna spotreba stupne nad nejakych 12-13l. Ale drzat teda motor ledva nad 1000 otacok a este aj v stupani to uz je silna EKOkava
Najlepsie by bolo tam dat natvrdo podmienku, nech pod 75 sedmicku NIKDY neradi (prip. D6 pod 60, D5 pod 50 apod.), jedine pokial si ju manualne zvolim.