Tak, mame novy rok a k tomu mam nejake nove data z jazdy.
Cez vianoce som mal cas si nakonfirurovat Torque a popridavat nejake zaujimave senzory. Prikladam exportovane grafy z Excelu.
Len strucny komentar: Air/Fuel ratio (pomer palivovej zmesi) sa v drvivej vacsine vzorkov drzal medzi 27 az 29:1. Volnobeh, pripadne jazda bez plynu z kopca ukazuje vzdy 29:1. Taktiez tlak turba je aj pri dialnicnych rychlostiach celkom nizky (dialnicny priemer mam 0.49 baru, celkovy priemer je 0.41). Maximum som nameral 1.58, co bude asi aj zhruba maximalny plniaci tlak turba pri kickdowne. Pridal som aj dve rozne cidla teploty nasavaneho vzduchu, netusim aky je tam rozdiel (pred vs. za intercoolerom?), ak niekto viete napiste
Vonkajsia teplota bola celu cestu okolo nuly. DPF regeneracia prebiehala cca. 40 dialnicnych kilometrov, oproti letnym teplotam mi to pride trochu viac. Spotreba podla Torque 5.36, podla PP 6.0. Pravda byva vzdy niekde uprostred, realita byva o dve-tri desatinky mensia ako ukazuje PP. Zimne gumy zdvihli spotrebu o asi 2-3 desatinky, takze nic hrozne.
// tak prave zistujem, ze Intake Air Temperature je senzor niekde v sani, teda snima teplotu vzduchu tesne pred valcami a Ambient Air Temp by mal byt v motorovom priestore (mimo samotny motor) a merat teplotu okolia. Co mi moc nevychadza, bud to cidlo v Torque nefunguje spravne alebo ukazuje teplotu v Farenheitoch, co vychadza na nejakych 10 stupnov Celzia a to je uz trochu realnejsie...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.